Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny 75l våg test -ARE MULTI-FIN WAVEBOARDS BETTER?

  • rrd

    Medlem
    21 mars, 2010 vid 08:34

    Jag la också märke till din installation, sett ur en icke-surfares perspektiv.

    Förresten, hur vet du att du drömt om uppdraget? Det finns bara ett sätt att ta reda på det…

  • dude

    Medlem
    21 mars, 2010 vid 18:39

    Det här tested var ju på relativt små brädor. Ska bli kul att se vad som Boardseekermag säger om större brädor, säg i 80-85-litersklassen. Där tycker jag det ska bli mer intressant att höra vad de olika shaperna och fenuppsättningarna ger i år. Jag tror annars att nästa och nästnästa år kommer ge oss mycket i form av nya upptäckter av uppsättningar av shape och fenkonfiguration.

  • jesper-b

    Medlem
    21 mars, 2010 vid 19:27

    Och jag tycker, och jag tror, och sen tror jag framtiden kommer att ha behov av, och i min kristallkula, och jag misstänkter…

    Men vem f-n bryr sig om mitt otroligt grundade kunskapsbaserade, simulerade, teoretiska och praktiska perspektiv…

    Nu behöver vi lite bra vindsurfing.

    Härlig tråd!

    Bär hjälm!!

    /JB

  • dr-masse

    Medlem
    23 mars, 2010 vid 08:11
    tws;602514 wrote:
    Jeg drømte at RRD bestillte en custom quad og jeg tok oppdraget. Våknet med hangover og skred til verket. Her er resultatet som burde a vært med i Board sin ufullstendige test. Vi prøvern til uka og sender bilder til Boards men de får linke til den fullstendige 7-siders-detailed-konklusive-rapport hit. Skål. Hikk! Men hvor faen sender jeg fakturaen?

    Skönt jobb! Brutalt att du fick riva tegelväggen i ditt fina rum för att kunna få en shapeverkstad i köket, men ibland måste man betala för att skapa… 😀

    Har tankar om att göra samma sak med min Twin 90… (men, inte själv – jag är en klåpare)… faktum är att eftersom boxarna på RRD Twin 2009 sitter lite längre bak gör att de kanske rentav ägnar sig bättre för sådant här än 2010 modellen, mmmm?

  • larry

    Medlem
    25 mars, 2010 vid 16:42

    Jag funderar på 6 fenor. Verkar inte vara någon som kommit på det än.
    //Larry. One step ahead.

  • poppo

    Medlem
    25 mars, 2010 vid 20:24

    nu tänker du för smalt och inrutat Larry….

    [ame=”http://www.surfzone.se/forum/showpost.php?p=600523&postcount=14″]www.Surfzone.se – Visa ett inlägg – Kauli om quads, twins och singelfenor[/ame]

  • larry

    Medlem
    26 mars, 2010 vid 07:55
    poppo;603188 wrote:
    nu tänker du för smalt och inrutat Larry….

    http://www.Surfzone.se – Visa ett inlägg – Kauli om quads, twins och singelfenor

    Ooops! Det var tydligen ingen teknikhöjd i mitt förslag. 2 siffrigt ska det va. Hajbett har fått en ny innebörd 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny 75l våg test -ARE MULTI-FIN WAVEBOARDS BETTER?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.