Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny auktion på www.windsurf.se

  • Ny auktion på www.windsurf.se

    Publicerad av surfmanj på 28 november, 2006 vid 20:16

    Efter 4 raka brädauktioner kommer nu en segeldito. Seglet är ett nytt Severne Blade 4.7 årsmodell 2006. Rusta upp er inför nästa säsong redan nu, om ni slutat åka för den här säsongen d.v.s.

    Samma regler som tidigare:
    Auktionen är öppen för alla och man får lägga hur många bud man vill. I det vinnande priset ingår frakt.
    Kom ihåg att buden är bindande.

    http://www.windsurf.se

    anders-2 svarade 17 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • weeboy

    Medlem
    1 december, 2006 vid 23:09

    sponsrade köp nu me rabatt!

  • ola_p

    Medlem
    2 december, 2006 vid 09:35

    Är det öppet för vem som helst att lägga ut saker på auktion?

  • surfjohan

    Medlem
    2 december, 2006 vid 12:22
    SurfmanJ wrote:
    Efter 4 raka brädauktioner kommer nu en segeldito. Seglet är ett nytt Severne Blade 4.7 årsmodell 2006. Rusta upp er inför nästa säsong redan nu, om ni slutat åka för den här säsongen d.v.s.

    Samma regler som tidigare:
    Auktionen är öppen för alla och man får lägga hur många bud man vill. I det vinnande priset ingår frakt.
    Kom ihåg att buden är bindande.

    http://www.windsurf.se

    Det här känns snålt på nåt sätt. Köp en annonsplats och skylta med de här auktionerna istället!

  • Knatte

    Gäst
    2 december, 2006 vid 15:01
    Surfjohan wrote:
    SurfmanJ wrote:
    Efter 4 raka brädauktioner kommer nu en segeldito. Seglet är ett nytt Severne Blade 4.7 årsmodell 2006. Rusta upp er inför nästa säsong redan nu, om ni slutat åka för den här säsongen d.v.s.

    Samma regler som tidigare:
    Auktionen är öppen för alla och man får lägga hur många bud man vill. I det vinnande priset ingår frakt.
    Kom ihåg att buden är bindande.

    http://www.windsurf.se

    Det här känns snålt på nåt sätt. Köp en annonsplats och skylta med de här auktionerna istället!

    On Water har ju redan en annonsplats här på steffo. Det är väl bara positivt om de har auktioner på prylar ? Nu har det inte sålt några speed/slalomgrejer, så dessa auktioner är ju inget för mig. Men för alla freestyle/vågnissar är det väl trevligt:wink:

  • bigpete

    Medlem
    2 december, 2006 vid 15:06

    samma personer som klagar varje gång, varför bry sig så mycket? dom tog ju uppenbarligen åt sig av kritiken från den första auktionen och teamriders slutade bjuda.

  • surfmanj

    Medlem
    2 december, 2006 vid 17:09

    Hej på er alla!
    Snålt eller inte. Ville dock bara göra er alla uppmärksamma. En chans för er alla att vara med och bjuda.

    Följande regler gäller, Teamriders kommer inte lägga några bud på någon auktion på http://www.windsurf.se alla andra är självklart välkomna att lägga sina bud.
    Förstår inte varför denna diskussionen måste komma varje gång, se detta som en chans till nått bra i stället.
    Föra brädan som låg ute gick för 6305 kr vilket är drygt halva priset mot vad den kostar i butik, vad är det för fel på att låta folk tjäna en och annan krona?

    Best,

  • el_duderino

    Medlem
    2 december, 2006 vid 17:14
    SurfmanJ wrote:
    Hej på er alla!
    Föra brädan som låg ute gick för 6305 kr vilket är drygt halva priset mot vad den kostar i butik, vad är det för fel på att låta folk tjäna en och annan krona?

    Best,

    Var det inte en 2006a?
    Måste ju räkna med 40% värdeminskning efter 2007orna kommit ut!

    Allt negativt snack härrör nog från första auktionen där det var uteslutande(?) teamriders som bjöd… kändes lite som ett fattigt PR-trick… tror det intrycket är seglivat!

  • jomensaatt

    Medlem
    2 december, 2006 vid 18:08

    40% värdeminskning på fjolårsbrädor? Jäklar, var köper du dina fjolårsbrädor i så fall? Där måste jag också handla.

  • surfmanj

    Medlem
    2 december, 2006 vid 18:55

    Är fult medveten om att första auktionen blev väldigt fel! Vad det berodde på är ju i det fina språket den mänskliga faktorn 🙂 Men vi är ju inte mer en surfare 🙂 Hoppas nu att ni tar chansen att bjuda hem lite sköna segel till nästa år!

    best,

  • soundwave

    Medlem
    2 december, 2006 vid 19:18

    Tjaa!

    Ytterliggare en teamrider blandar sig i << (ville bara ha det sagt så att ni vet) Har ni tänkt på att inga andra butiker auktionerar ut brädor såhär? Är det inte rätt bra? Ta en fundering på saken!

  • ola_p

    Medlem
    3 december, 2006 vid 00:05

    Jag ställer frågan igen…

    Får jag auktionera ut mina prylar där också om jag vill? Isf tycker jag det är helt ok…

    Är det däremot bara onwater som får ha auktioner där så tycker jag gott man kan använda den bannern som onwater har här….

  • el_duderino

    Medlem
    3 december, 2006 vid 09:25
    Ola_P wrote:
    Jag ställer frågan igen…

    Får jag auktionera ut mina prylar där också om jag vill? Isf tycker jag det är helt ok…

    Är det däremot bara onwater som får ha auktioner där så tycker jag gott man kan använda den bannern som onwater har här….

    WORD!!!

  • anders-2

    Medlem
    3 december, 2006 vid 09:41

    Om du vill auktionera ut något Ola_p kan du ju göra det här på forumet i stället, känns som det bara hade varit ett roligt inslag nu när det ändå inte händer så mycket här på konfen över vintern!

    Kan ju bara prata för mig själv, men jag skulle tycka det var kul i varje fall!

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny auktion på www.windsurf.se

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.