• eddie

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 17:20

    Superkass service av SP måste jag säga…
    Byt märke så slipper ni bladderknas!

    /insnöad

  • beckyjj

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 17:25

    Det är min kompis som ska sälja sin kite, men ingen vill köpa en trasig kite så det blir till att laga först.

  • hugeo

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 18:47

    jag har bladders ti llEHååååå bra va, fast måste erkänna att det börjar bli torrt på 05,04 hyllan

  • skotten

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 22:07

    You have RObbins sport o surf in Limnhamn near malmö, he imports that sort of stuff, dunno how long it will take for them to get here, otherwise, I know there is a surfshop in Copenhagen that sells Cabrinha stuff.. they will probably have one they can send….Dont know if surfersparadise (online) have any but its worth trying them all…. otherwise just patch up the bladder if its not too bad.

  • eklov

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 07:47

    kolla med skidsport i bromma… dom säljer cabrinha.

  • beckyjj

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 18:48

    tack för hjälpen! Skidsport kan nog fixa fram en åt mig.

  • egget_

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 19:38

    Vad var det för fel på SP? Jag har beställt bladder till min Nitro 10m2 där en gång och det gick hur bra som helst.

    Eller menar du att det är dåliga bläror?

    /Egg

  • beckyjj

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 20:36

    Ringde till SP och dom sa bara att dom hade letat igenom hela affären efter en. Sen var det inte mer med det tydligen…

  • jonaish

    Medlem
    12 augusti, 2006 vid 09:09

    fråga du om de kunde beställa hem en ny bladder till dig ?!?!

  • beckyjj

    Medlem
    12 augusti, 2006 vid 09:18

    Nä, ska ringa idag igen, men man tycker ju att de borde ju ha föreslagit det om dom är intresserade av att tjäna pengar

  • jezaja

    Medlem
    12 augusti, 2006 vid 17:06
    BeckyJJ wrote:
    Nä, ska ringa idag igen, men man tycker ju att de borde ju ha föreslagit det om dom är intresserade av att tjäna pengar

    Tror iof att förtjänsten äts upp av frakt/tull för att sälja en enda bladder till dig.

  • beckyjj

    Medlem
    12 augusti, 2006 vid 17:18

    De borde ändå vara intresserade att hålla en god service till sina kunder.

  • larssa

    Medlem
    14 augusti, 2006 vid 07:57

    Du kan ju alltid kolla på: http://wanikou.nuxit.net/wan_prod/index.php

  • sanna

    Medlem
    14 augusti, 2006 vid 16:24
    BeckyJJ wrote:
    De borde ändå vara intresserade att hålla en god service till sina kunder.

    Hej Becky,

    Är ganska säker på att det var mig du pratade med, och du och jag kom fram till att jag skulle lägga en order på en bladder Co2 05 stl 12, vilket jag också gjorde. Tror att de kommer i veckan. För fler frågor kontakta Surfers Paradise på 0340-677055.

    MVH
    Sanna

  • beckyjj

    Medlem
    14 augusti, 2006 vid 16:38

    Hej Sanna.

    Jag har ingen koll på det, eftersom det är min kompis som behöver en ny och det är hon som har ringt. Jag har för mig att hon fick rådet att försöka laga bladdern med ett lagningskit som hon kunde beställa via er hemsida. Så en ny är nog inte beställd åt henne.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.