Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny bow-kite från Cabrinha, Switchblade

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 augusti, 2005 vid 20:35

    En liten fundering. Kommer de nya bowkites som kommer ut att ta samma hopp som lei tog i början av utvecklingen? Om Cabrinha kommer ut med en nu modell till nyår så verkar det som om de har vissa detaljer de vill ändra på?

  • piloten

    Medlem
    18 augusti, 2005 vid 20:35

    Är det bara jag eller verkar Naishen mer intressant?

  • samhansson

    Medlem
    18 augusti, 2005 vid 20:47

    haha chekka linlängden på bild 2, 3000m eller???

  • rocco

    Medlem
    18 augusti, 2005 vid 20:52

    Svar till:


    En liten fundering. Kommer de nya bowkites som kommer ut att ta samma hopp som lei tog i början av utvecklingen? Om Cabrinha kommer ut med en nu modell till nyår så verkar det som om de har vissa detaljer de vill ändra på?

    [/ QUOTE ]

    Switchblade är en kite med lite mindre drag än Crossbow och är mer anpassad för unhook trick.

  • tille

    Medlem
    19 augusti, 2005 vid 05:32

    Svar till:


    Är det bara jag eller verkar Naishen mer intressant?

    [/ QUOTE ]…

    For min del synes jeg GK Sonic virker mer intressant, bare det kommer en anordning for unhooked kjøring. Ikke så mye detaljer rundt dette enda….Men baren så superfet ut.

  • sj0gren

    Medlem
    20 augusti, 2005 vid 10:05

    Svar till:


    Är det bara jag eller verkar Naishen mer intressant?

    [/ QUOTE ]

    Hehe naish bowkite blev en rejäl flopp då de trodde de kunde komma förbi att utveckla linsystemet. De kör med sitt vanliga har jag hört.

  • kongos

    Medlem
    20 augusti, 2005 vid 16:54

    Svar till:


    …kommer ut med en nu modell till nyår så verkar det som om de har vissa detaljer de vill ändra på?

    [/ QUOTE ]

    Jasså!? Smartäs!
    Kan herr anonym tala om för mig vilket märke som ofrivilligt kommer ut med en ny modell?

    /E

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny bow-kite från Cabrinha, Switchblade

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.