• Ny bräda

Publicerad av anderslu på 31 juli, 2005 vid 20:11

Tjena! Då var man medlem på surfzone också…

Tänkte skaffa en ny bräda till hösten, någon som kan rekommendera nåt?
    Har hållit på ett par år med gamla brädor (varav en semi-sinker).
    Tänkte mej en -95 runt tusenlappen som funkar i de flesta vindar och man kan utvecklas med. Några råd? (volym, längd wave, freestyle osv)

bergelin svarade 20 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 06:54

starboard acid -74 lit eller evo -74 lit världens bästa bräda!! tålig, snygg och grym på vattnet

• anderslu

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 11:52

Men kan vara lite knepig att få tag i, eller?

Från vad jag har förstått ska jag leta efter något runt 100 l till mina 70 kg för att få både tidig planing och bra hoppmöjligheter…
    Får se om jag hittar nåt.

• bergelin

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 17:25

Hej Anders!!

Svart att säga.. skall du köpa en bräda för runt 1000-lappen bör du ga tillbaks ett par ar i tiden.. kan tänka mig att sälja en Mistral Switch 107 liter fran 03.. som jag har lärt mig allt jag kan pa.. Skicka ett meddelande sa kan vi diskutera priset!! // Erik

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA