Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing NY extremsport tidning!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 juni, 2002 vid 14:33

    Ingen intresserad?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 juni, 2002 vid 20:58
  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 juni, 2002 vid 07:55

    Läst en artikel (wakeboardutrustning) och en intervju (kitetjejen, Helene tror jag) på powertrip.nu och ärligt talat är jag inte det minsta imponerad.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 juni, 2002 vid 20:21

    Anonym:

    Svar till ditt inlägg vil jag säga så här..

    Tråkigt att du inte gillar artikeln. Tar då iaf upp det viktigaste man behöver veta när man är “nybörjare”! och vill börja med wakeboard så kanske verkar simpel för dig men du kanske inte är nybörjare. Själv är jag snowbaordåkare men skrev artikel och skrev vad jag kunde och vad jag hört och läst för har bara åkt wakeboard själv sen förra sommaren.

    Intervjun med Helene:

    Jag själv (skrev artikeln + intervjun) är mycket mycket okunnig på kiteboarding så är inte allt för lätt att ställa frågor om just kite sporten. Därför jag söker en kunnig kille/tjej som kan skriva om sporten.

    Kom gärna med kritik ifall det är något ni inte gillar så är det lättare att förbättra siten.

    aight!

    Ride BIG!

  • pher

    Medlem
    14 juli, 2002 vid 09:40

    Ta inte åt dig så hårt. Jag tyckte den var läsvärd. Jag har å andra sidan inte nån koll på Kitesurfing.

    Möjligen var frågorna aningen kortare, vilket kanske ger intryck till okunnighet, vad vet jag..

    Bra initiativ iaf!!

    Mvh Pher

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 juli, 2002 vid 15:25

    Skitbra att det finns en riktig extremsporttidning för oss som snöat in på mer än en side-way sport! Fortsätt utveckla blaskan med mer coola bilder och videosnuttar. Ska själv skicka in.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing NY extremsport tidning!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.