Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film – DIN CHANS

  • broderisak

    Medlem
    2 december, 2008 vid 12:38

    Det vore så skönt att få in nån i nästa film som skulle vilja våga ladda på en framåt med ett gammal bräda med ett Triangel segel…

  • kronaldo

    Medlem
    2 december, 2008 vid 14:29

    skön film gurra! ser fram mot uppföljaren

  • jester

    Medlem
    2 december, 2008 vid 14:44

    Brukar inte uppskatta alla segelsnurrar o hopp o skutt-filmer, men den här var kul! Bra jobbat av alla inblandade!

  • gurra1978

    Medlem
    2 december, 2008 vid 20:53

    Tack för alla era kommentarer. Självklart ska vi göra en uppföljare på något som är ett lyckat koncept. När denna tråd fortfarande är hyffsat aktuellt ber jag er som sett filmen att nu gå in och rösta på er favorit för att få fram en vinnare som får ett pris. Självklart ska deras ladd eller fina skådespelarinsatser vara värt något. Visa er uppskattning genom att lägga en röst här.

    OMRÖSTNINGEN

    Tack på förhand
    Gurra

  • htn

    Medlem
    2 december, 2008 vid 21:15

    Suveränt!:smile:
    Vilket grymt koncept.
    Bra jobbat av alla!
    Inte lätt att rösta då favoriterna är fler än en…
    /Henrik

  • jeppo_f

    Medlem
    3 december, 2008 vid 08:57

    Riktigt rolig film. Dubbeltumme!!

    /j

  • calle_b

    Medlem
    3 december, 2008 vid 11:58

    så träffsäkert koncept så jag blir mörkrädd. Funderar på att planka av det helt och hållet för en “Norrlänsk- din chans”. Det enda som behövs är pilsner och filmkamera+vind:) Kanske är det det som behövs för att äntligen våga toka en aning…. får se till våren..

    tack för grym underhållning och bra pepp!

  • jojjo

    Medlem
    4 december, 2008 vid 21:20

    Precis hemkommen från semester med familjen, (fick heligt lova att det inte skulle bli nåt surf på den resan…) så man missa “relese” partyt men fick lite plåster på såren när jag tanka hem filmen. Vilket kanon koncept det blev trots skrala förhållanden. Så kör du en “andra chansen” eller varför inte en “tredje gången gilt” så är jag klockrent med på att dela med mig av lite feta kracher….

  • gurra1978

    Medlem
    9 december, 2008 vid 20:04
    jojjo;519586 wrote:
    Precis hemkommen från semester med familjen, (fick heligt lova att det inte skulle bli nåt surf på den resan…) så man missa “relese” partyt men fick lite plåster på såren när jag tanka hem filmen. Vilket kanon koncept det blev trots skrala förhållanden. Så kör du en “andra chansen” eller varför inte en “tredje gången gilt” så är jag klockrent med på att dela med mig av lite feta kracher….

    Jojjo. Kontakta mig med ett PM så vi kan träffas. Du ska få en present för ditt fina ladd. Om du ska vara med i “andra chansen” får du nog ta dig en rejäl funderare. Enhands delayad forward kanske??? 😉

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film – DIN CHANS

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.