Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film från Arnout

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    22 maj, 2005 vid 17:57

    de var mig tamej fan den sämsta upplösning hitills må jag säga..10 points på kass kvalite, såg inte ett bap frown.gif

  • culing

    Medlem
    22 maj, 2005 vid 18:16

    Jag måste nog hålla med Rambo!
    Det verkar vara filmat bra långt från breaket, full zoom?
    Arnout, du får fixa kvlitén, surfet var det nog grymt.

  • gurra1978

    Medlem
    22 maj, 2005 vid 18:25

    Instämmer också. Bra material (surfing alltså) men inte ens sevärt pga av den kassa kvaliten.

  • aerial-arnie

    Medlem
    23 maj, 2005 vid 03:43

    faan också, skicka fel kvaliten, ska vara löst nu, kolla igen, hoppas det blev bättre nu! Jag vet att det är en dålig film, allt är bara filmat på 10min, sedan årkade jag inte mer och var tvungen att rippa själv förståss! Men jag hoppas att filmen ger er en liten idee om vad man få smaka på nästan dagligen… idag var det 4.5 överrigat med mellan huvud och logohögt, fullgas med andra ord. Imorn blir det logo till mast med 4.5…. yihaaa….

    Mera OCH bättre film kommer snart

    aloha
    arnout

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 maj, 2005 vid 06:58

    Still sucks!

  • skywalker

    Medlem
    23 maj, 2005 vid 08:47

    Ny kvalitet uppe. Hämta den på http://www.bodydrag.com

    Hang Loose

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 maj, 2005 vid 11:23

    sådär ja!

  • frippe75

    Medlem
    23 maj, 2005 vid 11:59

    Såg bättre ut… Fast det såg ordentligt stökigt ut i setten??

  • aerial-arnie

    Medlem
    24 maj, 2005 vid 03:30

    jaja, men men för visa duger det antagligen sälan. Antar att du får bättre sets i stockholm… Detta var väst swell på 10 sekunder, vänta du bara på syd swell på 17-20 sekunder! Hoppas i allafal att film kvaliten duger nu.

    aloha
    arnout

  • endy

    Medlem
    24 maj, 2005 vid 06:23

    Kul att se Arnie, ser mäktigt ut! laugh.gif

  • surferic

    Medlem
    24 maj, 2005 vid 09:23

    Kul att se Arnout, ser ganska elakt ut. Man kanske blir tvungen att stanna till i SF nästa gång man åker över till Maui. Hälsa familjen!

  • bergelin

    Medlem
    24 maj, 2005 vid 09:37

    Ser ju grymt skönt ut.. Tänk om man kunde få se sådana vågor i Vänern.. crazy.gif

  • lars_k

    Medlem
    24 maj, 2005 vid 09:45

    Brutala vågor! Seglarna ser nästan vettskrämda ut när de rider. Mycket studs på häcken i bottensvängarna, hehe… =)

  • aerial-arnie

    Medlem
    26 maj, 2005 vid 02:17

    hej andy och eric,

    roligt att ni uppskattar lite bild-film material från overhere. Ja du Eric, man behöver inte åka 5 timmar till ifrån SF för att få bra med vågor… bara för att få varmare vatten utan vithajar…

    Tyvärr orkade vinden inte sedan igår men den är tillbaks imorn. Härligt när den är så pålitligt att man kan skita i några blåsiga dagar. Pajade min 4.7a totalt i söndags i davenport. Körde överrigat i logohöga sets. Mitt andra seglen på 2 månader… kanska brutalt här, ibland… Tänk på att tidigt på våren vågorna är dubbelt så stora… än de på filmen… då bajsar man verkligen 7 färger i dräkten!

    Hoppas nu våger hälsa på en vacker dag o att vi få rippa tillsammas…

    aloha
    arnout

  • _alexander

    Medlem
    26 maj, 2005 vid 02:46

    Go rulle, låter grymt härligt som du beskriver det smile.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film från Arnout

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.