Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film från RAMBO PRO!!..hehe

• Ny film från RAMBO PRO!!..hehe

Publicerad av JOHN_J_RAMBO på 26 februari, 2004 vid 22:13

”BASSE KASTFALL” heter den,tar ca 15meg.

its Awsome cool.gif

Konfarmästaren slänger la upp den nån gång snart…

ian svarade 21 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • basse

Medlem
    27 februari, 2004 vid 11:56

Oj vad jag skall filma dig i sommar… och sedan skall jag bara sätt ihop klipp med dig på din EasyRider…. smile.gif

• basse

Medlem
    27 februari, 2004 vid 12:01

Förresten så fungerar det bra med 9:an nu. Filmade en hel del klättring förra helgen och det blev rätt bra.
    Skall bli riktigt kul att filma surf i sommar.

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    27 februari, 2004 vid 12:05

höhö..

asso 9an e helt ok..du nämde det nån gång innan vet jag.

Men e det soppas bra att du måste fixa en kopia till mej? wink.gif

eller klarar jag mej med mitt 8a..

• basse

Medlem
    27 februari, 2004 vid 12:08

jag kan väl fixa… men när?? Kan ju bränna det och sedan får vi ses downtown på nått rökigt fik och byta grejjer.. du måste ge mig en sån där ”undvik noskrossar” mojjäng som jag kan ge Saga i födelsedagspresent… hoppas hon inte läser detta nu bara…..

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    27 februari, 2004 vid 12:16

Låter fine.

Det klurar upp sej när det e läge så att säga, men slå du en pling när du behöver presenten.

• ian

Medlem
    27 februari, 2004 vid 14:38

GRYMT snyggt kastfall! shocked.gif den måste du ha tränat på, ser ut som en blandning av mina framåtförsök och nikkes ikrokade bodydrags. laugh.gif

Nu har du fans i fiskebäck iaf, vi tränar varje dag för att sätta det ultimata kastfallet, frågan är om inte du var nära, iaf ickeplanandes.
    Skulle vara kul om du kunde komma till fiskebäck på någon måndagssegling för att visa nåra fina knep.

Keep up the good work!

Ian ”vanten” Hellgren
    sponsrad av: mamma, pappa, volvo och apotekets parfymfria nackkragar.

• ian

Medlem
    27 februari, 2004 vid 14:52

förresten, skulle du kunna ge lite tips på vad som kan förbättras i denna?
    http://www.gwc.se/files/990favorittrick.MOV

kommer in med rätt fart o allt men känner att jag inge riktigt får ut full rotationshastighet utan liksom stannar upp i mitten. Har provat att köra in i en sten för att få bättre moment men då jag har us-box på den brädan så fungerar det inte då den ger sig för lätt.
    Något tips från mästaren?

MVH
    Ian Hellgren

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film från RAMBO PRO!!..hehe

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.