Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film från Vänern – Oljehamnen i Vänersborg

  • klas-tss

    Medlem
    8 november, 2014 vid 23:19

    Tänker jag rätt att ni körde bakom vågbrytaren och att det var därför det var så platt? Nord-ost vind?!
    Har funderat på att lägga i där för att få renare vind men la alltid i på skräcklan vid lilla badstranden för jag kunde bära prylarna 30 meter från förrådet till riggning..

  • bazmei

    Medlem
    9 november, 2014 vid 07:24

    @Klas TSS 728983 wrote:

    Tänker jag rätt att ni körde bakom vågbrytaren och att det var därför det var så platt? Nord-ost vind?!
    Har funderat på att lägga i där för att få renare vind men la alltid i på skräcklan vid lilla badstranden för jag kunde bära prylarna 30 meter från förrådet till riggning..

    Du tänker rätt med både riktning och plats. Förmodligen är det lite lättare att hoppa i nere i stan, men vi gillar att hålla oss på rätt sida av bron 😉 Perfekt för att rigga då man skyddas av ett berg så de var lä precis bredvid vattnet och sedan bara 20 meter till iläggning.

  • klas-tss

    Medlem
    10 november, 2014 vid 10:07

    Rätt sida bron..haha…och debatten är igång!!!

  • bazmei

    Medlem
    10 november, 2014 vid 22:05

    @Klas TSS 729023 wrote:

    Rätt sida bron..haha…och debatten är igång!!!

    Är inte mycket att debattera om. Är ju till viss del uppväxt på fel sida bron så jag om någon borde ju veta. Numer både bor jag och jobbar på RSB 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny film från Vänern – Oljehamnen i Vänersborg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.