Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NY FILM: "Life."

  • mbkpeter

    Medlem
    6 juli, 2009 vid 18:41

    Yes, ISOn skall funka galant.

    Rent upplevelsemässigt tror jag Mpeg4:an ger bästa kvaliten, men det ser ut som om sidan är tugnt belastad just nu.

    Peter

  • jopi

    Medlem
    7 juli, 2009 vid 15:14

    Kikade på den i går, och en gång till när damen kom hem. Bra betyg att hon kollade på hela filmen utan att vara surfintresserad, förutom ett litet avbrott då hon sprang efter en kartbok (jo de finns fortfarande kartböcker) för att se var det låg så vi kunde boka flyget 😉 Får se hur det blir med den saken men helt klart ett resmål på listan.
    Jävligt nice Peter!
    PS. Såg i Boards att du hade något feteprojekt på G, (Four dimensions?). Det ser vi fram emot!

  • makrus

    Medlem
    7 juli, 2009 vid 16:16

    Galet skön film Peter!

    Vill verkligen tillbaka nu!

  • el_duderino

    Medlem
    7 juli, 2009 vid 17:09

    Sjukt bra jobbat, dock ingen film i min smak, för konstnärligt och seriöst.. Men jag kan förstå att folk tycker det är bra shit! Good on ya anyway!

  • mbkpeter

    Medlem
    7 juli, 2009 vid 20:38

    Tjena,

    Nu skall ClubVentos sida funka fint igen. Överbelastning av tyskar igår…

    Tack för alla kommentarer.

    Och yes, det kommer en film i September. Mindre konstnärlig och serös. Desto mer action! 😉

  • hakman

    Medlem
    8 juli, 2009 vid 07:19

    Hatten av. Fan va fint Peter.

    Det finns nog ingen som kan mäta sig med dig inom windsurfingfilmindustrin just nu.

    Håkman

  • jarp

    Medlem
    8 juli, 2009 vid 11:38

    sweet!

  • snaffe

    Medlem
    8 juli, 2009 vid 13:50

    Riktigt bra! Man blir ju inte lite sugen på att åka dit.

  • johnjrambo

    Medlem
    10 juli, 2009 vid 20:35

    FY..FAN..Peter FFS, “Helt klart bättre än vilken 9-film som helst i kväll på TV “.????
    Dude, den var SÅ-JÄVLA-BRA..kännslan i rullen är helt rå, musiken och allt är så klockrent. Jag blev fan helt blödig av skiten, haha.
    Nä fan, orden för denna rulle finns inte äns i det svenska vokabuläret.
    Å det du skrev: “Helt klart bättre än vilken 9-film som helst i kväll på TV “. den var bättre än någon surfrulle jag sett, du e riktigt grym. Tackar o bockar för denna rulle, kan man köpa skiten med DVD fodral o grejer??? Ett måste i DVD samlingen.
    Ha det för jivvla gött din gammle bäver pung, keep on rocking man.

  • mbkpeter

    Medlem
    12 juli, 2009 vid 21:47

    word john.

    tack för den. Efter att öppnat ett filmskole kuvär innehållande en pungspark av 0.22 kaliber precis, så var kändes det jävligt nice med lite sköna kommentarer här inne!

    finns tyvärr inget DVD fodral. ren internetrulle.

    all for the art.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing NY FILM: "Life."

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.