Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Ny Film Väddö 2004-09-08 (>20m/s)
-
Ny Film Väddö 2004-09-08 (>20m/s)
anonym-anvandare svarade 20 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 22 Svar
-
Vad har du för processor och minne i datorn? Jag har testat samma program och inställning som du här beskriver, men kan inte få en så här bra kvalitet. Tror tyvärr att min dator sätter en övre gräns.
Mvh Jörgen
-
Grym dag, härlig film med ett riktigt snyggt intro!!!
När man borde haft -4.0 är det inte helt enkelt att göra mycket annat än att överleva med en toköverriggad 4.5:a… -
Klart den bästa kvaliten jag har sett på hemmagjort. Vad har du filmat med för kamera? en “pro” kamera eller en runt 10000?
-
På förmiddan när filmen är inspelad var det på tok för mycket vind för min 4,4:a, därav den den dåliga insatsen på vattnet (eller också är man inte bättre).
Synd att det inte filmades något på revet mitt på dan när Jeppe, Larry, Henke , jag m.fl.gav järnet. Ser fram mot nya produktioner, med eller utan helmetcam… -
Svar till:
Vad har du för processor och minne i datorn? Jag har testat samma program och inställning som du här beskriver, men kan inte få en så här bra kvalitet. Tror tyvärr att min dator sätter en övre gräns.
Jag kör “Two Pass” vilket innebär att programmet kör en andra vända och optimerar yttterligare!! Test
Mvh Jörgen[/ QUOTE ]
-
Svar till:
Klart den bästa kvaliten jag har sett på hemmagjort. Vad har du filmat med för kamera? en “pro” kamera eller en runt 10000?
[/ QUOTE ]
Jag önskar jag kunde säga 10 loppor men det är en Canon XM2 för runda 25 loppor.. Kameran inköptes för att jag skulle börja lära mig filma lite mer “på rikigt” men jag har inte haft tid och det har nu blivit en klart överdimmensionerad surf kamera… Dock har den 20x optisk zoom vilket gör att den funkar grymt bra för ändamålet….
Vi har lite tankar på en längre produktion när tid och kunskap finns….
-
Faan frippson, måste jag ha ett grafikkort för 5000 för att se filmen eller? en bild var 10:e sekund med win media player 9
Logga in för att svara.