Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny freestyle-våg från Starboard

  • Ny freestyle-våg från Starboard

    Publicerad av ola-h på 19 april, 2002 vid 09:15

    PÅ Maui såg jag en hel del av Starboards nya bräda Trance. Många av Starboards pro-seglare körde den på Hookipa i lättvind och småvågor. Nu är det klart att Trance, som marknadsförs som en freestyle-vågbräda, kommer finnas tillgänglig från maj. Första modellen är Trance 84, med 84 liter och måtten 246*56. Shapemässigt ser Trance 84 lite ut som en breddad Acid 70, men enligt Starboard är också rockerlinjen ändrad för bättre “pop”.

    Läs mer på [url=”http://www.star-board.com.”]www.star-board.com.[/url]

    ola-h svarade 22 år sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 april, 2002 vid 13:00

    Kan inte Starboard sponsra mig med ett ex Trance. Ojojojoj vad snygg den är och precis vad jag håller på att leta efter. Snyft, vill inte ens veta vad den kostar nu det är torka i plånboken…

  • aerial-arnie

    Medlem
    19 april, 2002 vid 13:19

    hej vad, huh, hur, tja… trodde du tyckte mer om min compact move 100!! kolla nu bara en gång till och bestämm…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 april, 2002 vid 06:26

    Vadå “POP” menar du att brädan är lätt att chopp-hoppa med eller? altså dom menar att den har mer tailkick eller du va?

  • ola-h

    Medlem
    22 april, 2002 vid 06:15

    “Pop” har väl i stort sätt blivit vedertagen praxis att använda som ord för att brädan är bra att shophoppa med. Jag tror inte det beror så mycket på tailkicken.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny freestyle-våg från Starboard

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.