Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny funktion till konfen? (fotoalbum)

  • dude

    Medlem
    13 maj, 2003 vid 15:44

    Jag håller med!

    T ex kanske man kan hitta bilder från en viss spot?

    /N

  • calle_kuling

    Medlem
    13 maj, 2003 vid 19:36

    Håller också med! Vill även ta tillfället och pusha för ett övrig-forum där vi får snacka vad skit som helst!

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    13 maj, 2003 vid 19:38

    Photo album funktion verkar ju schysst!
    smile.gif

  • jonasp

    Medlem
    13 maj, 2003 vid 19:44

    Det där med övrigt-forum har jag inte riktigt fattat vad ni ska ha det till.

    Helt för iden med en fotoavdelning däremot, särskillt en där den som lägger in bilden är den enda som kan skriva en kommentar till den så man slipper all text mellan bilderna.

  • calle_kuling

    Medlem
    13 maj, 2003 vid 19:56

    Övrigt-forum:
    – Jag känner mig inte hemma i något annat forum på nätet.. dessutom är det trist att stänga ute omvärldsfrågor som jag iaf skulle vilja ventilera med sina surfande brödrar och systrar!

  • calle_kuling

    Medlem
    13 maj, 2003 vid 20:00

    Exempelvis platsar detta inte här: (Vilket jag sörjer för eftersom det skulle behövas skrivas under av varenda kotte på jorden!!!)

    _______________________________________________________
    Remember the Nigerian girl Amina Lawal who was condemd to death for infidelity? There was a lot of media attention around this case and as a result they moved the Miss World competition to London.

    Because of the attention they reversed the sentence, but now the attention has become less and they have set a new date for her execution: 3. june 2003 she will be buried alived/stoned. First they bury her so only her head is over the ground and then they stone her head. they are not going to get away with this.

    The Spanish Amnesty-department is collecting signatures, and a similar action has saved another Nigerian girl from death penalty. it takes only two minuits of your life. read the information below, sign the list and send the e-mail to all the people in your adressbook.

    SVENSKA:
    Klicka på länken < http://www.amnistiaporsafiya.org >
    Skriv in ditt förnamn i rutan “nombre”, efternamnet i rutan “apellidos”, Välj Sverige i rullgardinsmenyn “Pais” och provins “provincia”. Klicka på “Seguir” . På nästa sida kan du, om du vill, ge din email adress för att få ytterligare information från Amnesty. Oavsett om du ger din email, se till att klicka på “Aceptar” för att ditt namn skall hamna på petitionen.

    ENGLISH:
    Go to the web page
    < http://www.amnistiaporsafiya.org >
    Enter your first name in the space marked ‘nombre’, last
    name(‘apellidos’), country (‘provincia’) Then click on ‘Seguir’ and
    go to the second page. There you have the option of entering your email-address if you wish to receive follow-up information. In any case, be sure to click on ‘aceptar’ to have your name added to the petition list.

  • steffo

    Medlem
    13 maj, 2003 vid 20:55

    Det är på G. Programvaran är redan på plats och integrerad med Konfen men kommer inte att visas ut förrens den nya webservern är klar (håller på med den just nu).
    Räknar med att få den klar inom några veckor. Det finns inte plats för en massa bilder på den nuvarande servern.

  • johan_m

    Medlem
    13 maj, 2003 vid 21:09

    Det låter underbart med ett bildgalleri.
    Längtar verkligen tills det blir klart.

    //johan

  • JOHN_J_RAMBO

    Gäst
    14 maj, 2003 vid 05:20

    smile.gif
    G hA!

  • skarabe

    Medlem
    14 maj, 2003 vid 07:00

    Är diskutrymmet ett problem? Vad kör du med för disksystem? IDE? Kan kanske fixa fram litta Gb för donation..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ny funktion till konfen? (fotoalbum)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.