Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ny hängsele!

  • ny hängsele!

    Publicerad av _alexander på 27 juli, 2004 vid 22:07

    vilken e den bästa hängselen man kan köpa nu för tiden enligt er åsikt ska nämligen skaffa en helt ny, som jag inte vill behöva byta på ett tag har funderat på prolimits bästa kite sele är den nått att ha eller?

    _alexander svarade 19 år, 9 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anders_hoffman

    Medlem
    27 juli, 2004 vid 22:29

    Köpte nyss NP Wave Pro Auto -03 modellen. Helt klart den skönaste sele jag kört med. Mjuk för ryggen men ger endå ett suveränt stöd, sitter perfekt glider inte omkring. Helt klart en toppensele.
    Den är ganska “hög” också vilket ger stor del av ryggen stöd.
    Väldigt bekvämt med automatic-krok också.

    När jag köpte den (på skidsport) blev jag faktist mer eller mindre rekommenderad -03an framför -04an eftersom säljaren inte var riktigt nöjd med -04an. Ändå var -04an ett par hundringar dyrare och som säljare vill man väl sälja det som är dyrast…

    Men men, en superb sele för mig iaf. beror väl lite på hur man är byggd också. Prova innan du köper!!! Det är jobbigt att segla med en sele som inte sitter bra.

    Titta även på Simmers nya, den verkar ha ett helt duntäcka på insidan, så den är nog mjuk o fin. Är du riktigt snäll kan du nog fråga gurrra1978 om ett utlåtande om den, har för mig att han har införskaffat sig en sådan.

    Hoppas du hittar rätt tillslut, och som sagt prova innan du köper!

  • steffo

    Medlem
    28 juli, 2004 vid 07:58

    ProLimits TeamWave XTS sele. Jäkligt skön och inte så onödigt klumpig som vissa andra märken. Dessutom det bästa snabbkopplingssystem som jag har sett på någon sele.
    http://www.pro-limit.com/displayitem.php3?item_id=1109

    /Steffo

  • kele

    Medlem
    28 juli, 2004 vid 09:16

    Hej
    Jag har nyss köpt Pro-Limits “Freemove”. Kanonskön med enkel snabbkoppling.
    Fattar inte varför man kört omkring i 10 år med en gammal “junksele”
    http://www.pro-limit.com/displayitem.php3?item_id=1106

    /Kele

  • swe880

    Medlem
    28 juli, 2004 vid 09:20

    Simmer Styles midjesele 2004 e riktigt skööön.. många sånna här geleklumpar runt om i selen som tar upp stötar åå ger mycket stöd för ryggen! Den sitter bra på plats också!… laugh.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 juli, 2004 vid 09:21

    Kör också prolimit och är mkt nöjd med den..har dock inte jättelång erfarenhet men tycker den sitter riktigt skönt. Bra med snabbkopplingssystemet som även gör den riktigt smidig om man vill komma ur selen..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    28 juli, 2004 vid 10:01

    kan du ha large så är ett riktigt bra köp denna
    http://www.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Number=232376&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
    pro limits snabbkoppling och stötdämpande inlägg i hela selen!

  • _alexander

    Medlem
    28 juli, 2004 vid 17:49

    sorry man kör small tack för alla svar prolimit verkar ju lovande efter allt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ny hängsele!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.