Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ny länk till vind vid drogden fyr – klagshamn

• oskie

Member
    7 september, 2003 at 18:41

Jag ska nog dit vid halv två-tiden imorgon eller på tisdag.
    (Sydost känns rätt bra i Klagshamn, man slipper segla där det är grunt. Enda problemet är kanske sjön längre ut – hellre rena enmetersvågor än kaotisk halvmeterschop… Inte plattvatten direkt. Fast det är kanske bara för att jag har för stor bräda smile.gif)

• oskie

Member
    8 september, 2003 at 10:48

Blir nog till att köra hem om och hämta 4.7an för min del:) Jag är i klagshamn ca 13:30 idag, hoppas där är någon annan…

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ny länk till vind vid drogden fyr – klagshamn

You must be logged in to create new discussions.