Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing ny på formula

Taggad: 

  • ny på formula

    Publicerad av royalbeastieboy på 21 maj, 2002 vid 18:48

    okej, nu behöver jag hjälp

    Nu seglar jag ejolle och kommer göra så fram till VM i augusti, därefter är det slut på det (är helt enkelt för stor, 78kg). Jag står och väljer mellan tornado, 49 eller formula och det lutar åt det sista då det e ett jäkla meck att hitta någon gast som det funkar perfekt med plus att jag tycker formula verkar sjukt kul. Så min fråga är, hur gör jag för att så snabbt som möjligt komma igång med formula? har kört en del bräda, har en bic vivace och även kört en hel del i höstas med fredrik palm på MOD. Vilka grejer skall köpas? vilka träningsläger/träningsmöjligheter finns? Anordnar förbundet något eller skall man vända sig till klubbarna, i mitt fall GWC?

    tacksam för svar!!

    /Emil

    surferboy svarade 22 år sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • surferboy

    Medlem
    21 maj, 2002 vid 19:12

    Hej Emil,
    kom ut till Fiskebäcks småbåtshamn och kolla på torsdag då vi har träningsdag/Surfcompaniet Cup #3 i GWC. Då kör vi 3-4 Formula-Race från kl 18:00.
    Alla Formula-seglare i GBG kommer att vara på plats så det finns många insatta att få tips från och mycket prylar att klämma på.

    Mvh,
    Gustav, sekreterare/webmaster GWC

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing ny på formula

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.