Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Ny sektion i Köp&Sälj

  • Ny sektion i Köp&Sälj

    Publicerad av steffo på 9 augusti, 2006 vid 19:03

    Jag har fått en förfrågning om att skapa en egen sektion för “Komplett Utrustning”.
    Vad tror ni om det och vad krävs för att det ska klassas som komplett?

    Kom gärna med synpunkter.

    steffo svarade 17 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • Knatte

    Gäst
    9 augusti, 2006 vid 19:26
    Steffo wrote:
    Jag har fått en förfrågning om att skapa en egen sektion för “Komplett Utrustning”.
    Vad tror ni om det och vad krävs för att det ska klassas som komplett?

    Kom gärna med synpunkter.

    Det är väl ett utmärkt alternativ. För min del är “komplett” när allt finns med. Dvs. surfklar utrustning. Vilket jag tolkar som bräda och rigg ihop.
    Om man inte vill dela upp det i en del som komplett utrustning och en del komplett rigg

  • jonaish

    Medlem
    9 augusti, 2006 vid 22:06

    jag tycker vi ska ha en sektion som heter “bytes” oxå….

    va tror ni om de ?!?!

  • alexasu

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 17:52

    äh, jag tycker det är bra som det är nu! vill man sälja något komplett kan man ju bara att sätta en annons under alla tre avdelningarna, men det som hör avdelningen till överst i annonsen å sedan resten av prylarna, eller länk till de andra annonserna och påpeka att allt passar och kanske kan köpas till paketpris.
    om det blir fler avdelningar kommer det bara bli ännu jobbigare att hålla koll på alla.

  • sponte

    Medlem
    10 augusti, 2006 vid 19:53

    Jag tycker en sektion med komplett vore utmärkt. Komplett innebär körklar utrustning, dvs bräda (med fena) och komplett rigg inklusive mast rätt bom och förlängare, mastfot etc exklusive våtdräkt, skor, hängsele etc

  • ola_p

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 06:41

    Hur många sådana säljs det per år beggat? 2? Är ju inte ofta folk säljer inkl. mastfot exempelvis.

  • surf-maccan

    Medlem
    11 augusti, 2006 vid 06:51

    Tycker detta var en utmärkt idé:smile: . Fundera också i de termer som du gör Ola_P, om man bara saknar mastfot eller ngt annat smått, skulle det inte klassas som komplett då?

  • larry

    Medlem
    13 augusti, 2006 vid 21:38
    Steffo wrote:
    Jag har fått en förfrågning om att skapa en egen sektion för “Komplett Utrustning”.
    Vad tror ni om det och vad krävs för att det ska klassas som komplett?

    Kom gärna med synpunkter.

    Tycker iden är bra, men tycker det ligger lite i vad alexasu skriver också.

    Kanske rubriken ska heta “Kompletta vindsurfingpaket” och “Kompletta kitesurfingpaket”. Så kan man även lägga in kompletta riggpaket. Tror iof att detta är mest för vindsurfing. Kitesurfing kanske inte har lika mycket nytta av en sådan rubrik.

    Tror att många nybörjare, återfallssurfare samt surfare som vill prova på en ny diciplin inom vindsurfing kan ha nytta av kompletta paket. Ingen nybörjare vill åka runt till 5 privatpersoner för att få ihop en komplett begagnad vindsurfingutrustning.

    //L

  • steffo

    Medlem
    4 september, 2006 vid 21:00

    Nu finns det en ny sektion i Köp&Sälj

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Ny sektion i Köp&Sälj

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.