Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny svensk SurfSida om kitesurfing!

Taggad: 

  • svinet

    Medlem
    13 maj, 2012 vid 15:45

    Bra idé. Danskarna kör ju en del på: http://kitemekka.net/Default.aspx
    Finns svensk del men anv nästan aldrig

  • farbrorfraz

    Medlem
    13 maj, 2012 vid 19:11
  • nolcap

    Medlem
    13 maj, 2012 vid 21:50

    Imponerande websida, jag gillar den skarpt. Skönt att få lista på alla trix och direktlänk till filmklipp. Skulle gärna se lite fler trix på vågsurf förståss såsom powerjump, tunnel (inte så vanligt i Sverige kanske). Saknade även deadman.
    /CC

  • nicklash

    Medlem
    14 maj, 2012 vid 15:34

    Härligt, jättebra med fler förslag! Kitereparationer måste ju vara med också, bra!

    Har en kompis som tagit fram en mobil app för att samordna var och när man ska kita.
    http://www.surfses.com/

    Bra med fler trix tips. Deadman, Strapless jumps och Strapless Kiteloop Grab finns nu med också!

  • larssa

    Medlem
    15 maj, 2012 vid 21:14

    Riktigt nice sida och bra intiativ. Som någon annan skrev så hade det varit riktigt schysst om du kunde lägga in svenska spots och sedan var det nåt fel på information/neoprene +1

  • mericsson

    Medlem
    15 maj, 2012 vid 21:53

    Riktigt nice sida!
    Saknar en hel del produkter dock. Hur lägger man till, eller gör du det själv?
    Tänker på Mystic. Några få selar finns men inte en enda våtdräkt vad jag kan se eller andra produkter.

    Bra jobb!

  • xshaolin

    Medlem
    16 maj, 2012 vid 11:36

    Bra site!!! Skall sprida nyheten…Jag saknar NPX wetsuits och RRD Addiction kiten samt RRD 10 Knots LTD brädan bland produkterna…

  • pjoter

    Medlem
    16 maj, 2012 vid 13:10

    klickade på lättvindskite som urval och där fanns inte mkt med…. bara LF.

    Finns väl lättvindskites hos varenda tillverkare nu nästan?

  • nicklash

    Medlem
    16 maj, 2012 vid 15:01

    Fler som gillar sidan! Kul!
    Information/neoprene problemet är åtgärdat, tack för tipset!

    Hittar bara en NPX dräkt och det var på surfers. Någon som vet vilka fler som säljer NPX dräkter?

    Har lagt till massa Mysticdräkter nu. Fler selar kommer.

    Har inte hittat någon RRD Addiction eller RRD 10 Knots LTD bräda. Men ska leta vidare. Har själv en RRD BS46 som jag är supernöjd med så den måste ju klart vara med!

    Har lagt till Ozones lättvindsdrake Zephyr nu också. Någon annan som vet fler lättvindskites så är jag tacksam för förslag. Inte jättevanlig kategori. Zephyren görs ju bara i 17 och är speciellt framtagen bara för lättvind. Inte jättemånga andra som gör det. Riktigt bra tycker jag, jag kör en Zephyr själv.

  • virena

    Medlem
    16 maj, 2012 vid 15:05

    Kul initiativ med sidan!

    Skall se om jag kan skriva ihop nån info om Cumbuco om du vill. Sen har jag också en kiteskola son du gärna får lägga till. http://www.wildkitelife.com

  • nicklash

    Medlem
    16 maj, 2012 vid 15:16

    Ja! Hade varit jättebra! Har varit sugen på att åka dit jättelänge, så hade ju varit kul att veta lite mer om Cumbuco!

    Jag har förväxlat dig med kitelife, därför du inte redan är med.

    Tack!

  • pjoter

    Medlem
    17 maj, 2012 vid 07:48

    haha, tjae, flysurfer speed 3 är väl lättvindskiten nr 1. 🙂

    sen har du ju SS turbine iaf och så är det väl nåt mer som jag inte kommer på just nu.

  • sifix

    Medlem
    17 maj, 2012 vid 16:35
    Nicklash;688647 wrote:
    Har en kompis som tagit fram en mobil app för att samordna var och när man ska kita.
    http://www.surfses.com/

    Vi har testat surfses.com för att få bort alla buggar och nu ser det ut att fungera bra. Finns en grupp i Halmstad och en i Göteborg. Gruppen i Halmstad har använts flitigt senaste dygnet.

    Skapa gärna egna grupper där ni kör och kom med förslag på förbättringar.

    Sidan är anpassad för mobila enheter men funkar lika bra i vanliga webbläsare.

    Om sidan används kommer jag bygga vidare på den så har ni förslag så hör av er info@surfses.com

  • nicklash

    Medlem
    20 maj, 2012 vid 06:54

    Okey! Så Slingshot har en lättvindare dom också! Tillagd!

    Flysurfer speed 3 är en riktigt bra lättvindskite ja, anledningen att jag inte lagt den under lättvind är att den inte är en renodlad lättvindskite.
    [url]http://www.flysurfer.com:[/url] Whether you are into racing, old-school freestyle, big-airs or light-wind cruising, the Speed3 sets a new benchmark and redefines performance and fun in all wind conditions.

    Men det går ju att ändra, de flesta använder den kanske som lättvindskite…

  • josefink

    Medlem
    26 maj, 2012 vid 08:15

    Kul sida! Hade varit bra med information om hur det blåser just nu där man bor eller kanske en väderprognos.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ny svensk SurfSida om kitesurfing!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.