Taggad: 

  • swe-1

    Medlem
    14 mars, 2006 vid 14:36

    Kanske är dags att byta namn även på hemsidan då…

  • jesper_b

    Medlem
    14 mars, 2006 vid 16:23

    Skit pommes – här händer det radikala grejor!

    Massvis med ny matnyttig information om SVFs olika arrangemang (Formulanybörjarläger i vår Haga-park, utlåningstrailer med bojar mm samt stöddokument till tävlingsarrangerande klubbar, nya kompletterande regler om vindgränser, nya tävlingar och evenemang i samarbete med de större importörerna, etc)

    Nä skojade bara.

    Kul att dom gör något i Danmark. Tur att vi har Johan Ekstedt så vi får en mellansvensk kupp!

    /Jesper B

  • jesper_b

    Medlem
    14 mars, 2006 vid 16:26

    Faan också – nu skrev jag ett sådant där spontant kritiskt inlägg igen (ovan). Vet inte riktigt varför det blir så – vet någon annan det?

    Hur som helst är det bra att vi har ett förbund och att några i detta faktiskt gör något. Till exempel Peter Davidsson ska ha stor eloge för att han får ihop en Formulakupp år efter år!

    En plötsligt något mer ödmjuk

    Jesper B

  • swe-64-johan

    Medlem
    18 mars, 2006 vid 07:21

    Hej Peter,
    Vore det inte idé att ha kvar den gamla web-adressen ett år till med hänvisning till den nya?

    Antar att det kan finnas en hel del länkar på klubbsidor etc som inte uppdateras på direkten och kanske det finns några som inte läser Steffo forum, kostnaden för ett domännamn är ju bara ett par hundra så jag skulle tro att det är värt det?

    hälsningar
    Johan

    ps. försökte maila dig men har tydligen en gammal adress…

  • swe-119

    Medlem
    19 mars, 2006 vid 19:50

    Hej, Jag har personligen inte någon koll på just den frågan, utan fått info om att den inte finns kvar. Tyckte bara att det kunde vara lämpligt att lägga ut info om det i detta forum.

    Johan! Jag mailar du min nya adress…

    mvh
    Peter

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.