Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Nya Bussen

  • Nya Bussen

    Publicerad av dews på 28 november, 2006 vid 15:53

    Nu har jag skaffat mig en buss vw t4 -94 😀
    Finns ju lite slip och måljobb på den men den har bara gått 10000 mil och var billig (7000:-)
    Nu bara till frågan hur jag ska inreda den, är ingen vidare snickare själv så om ngn har ngt bra förslag eller kan tänka sig göra det mot ersättning :confused2:

    gnutten svarade 17 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • alexullared

    Medlem
    28 november, 2006 vid 20:16

    sök lite i forumet här.. finns en del T4 projekt iaf! bland annat min.. vill du ha tips så fråga på bara..

  • dews

    Medlem
    29 november, 2006 vid 13:05

    Vill ha tips.. 🙂
    Vill kuna sova i den, vill även kunna frakta crossen inne i den… surfprylar kommer förvaras på taket så ingen hänsyn behöver tas till dessa… det är den korta modellen av t4:an…

  • ola_p

    Medlem
    29 november, 2006 vid 18:46

    Ska du kunna frakta crossen inuti så lär du väl få bygga nått modulsystem/säng som kan fällas undan…

  • gnutten

    Medlem
    30 november, 2006 vid 10:25

    Finns endel fina bussar på denna sida:
    http://www.frontloop.eu/surfmobile.php

    Jag byggde något liknande buss längst ner på sidan. Det går lätt att hiva in en tramp-cykel jämte sängen. Planerade inte för att ha in crosshojen i bussen, men det skulle ha gått bygga sängen smalare och troligen ha plats till en mc. Idag är sängen 100 cm bred och 60 cm ledig yta på golvet.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Surfbussen Nya Bussen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.