Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nya comp style..

Taggad: ,

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 juni, 2002 vid 09:54

    fan den såg jävligt skön ut! inte för att jag vet mycket om freestyle, men men.. snygg var den också!

  • aerial-arnie

    Medlem
    19 juni, 2002 vid 20:50

    visst är det fina grejer men jag undrar hur mycket f2 har kopierat från, t.ex. exocet. (http://www.exocet-original.com). Kolla exos 2002 freestyle brädor (t.e.x 250/63/100L, square tail, flat deck, channels i noosen, 6.9kg, etc) och man undrar vem så sätter trenden i vindsurf landet….

  • anonym-anvandare

    Medlem
    19 juni, 2002 vid 21:11

    hmmm…jag tycker att det är allmänt lågvatten på bräddesignfronten f.n. med någtra få undantag. Vi är tillbaka runt 1990 när F2 och Mistral hade ungefär samma gräsliga skvättgrafik som nu…Det vore en grym affärside att designa sin egen bräda så man slipper alla fula åbäken. Jag har en Score111 som är så ful att jag får ångest ibland om nätterna.
    smile.gif

  • aerial-arnie

    Medlem
    20 juni, 2002 vid 05:58

    kolla exocet då, det kallar jag för design!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 juni, 2002 vid 07:34

    Knappast grym design men bland de bättre.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    20 juni, 2002 vid 10:01

    Jag tycker AHD brädorna ser bra ut, jag gillar enkel design.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    29 juni, 2002 vid 21:16

    den där brädan såg jävligt ok ut!!!! den e skön också!!!!!!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    2 juli, 2002 vid 01:10

    Comp-stylen var snyggare förra året med sin gangsta-stil.
    Och det finns inga fulare brädor en exocet! Dom kansje har bettrat sig lite till 03 men dom andra ser ju ut som tysktillverkat mishmash kladd skit som någon femtiosexårig berlinförortssnubbe har slengt ihop med sin enorma fantasi. Det finns faktiskt inte många brädor som är riktigt snygga , men det är inte många som är så fula som tysk-exocet.
    Så är det!(tycker jag i alla fall)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    27 juli, 2002 vid 22:13

    Hur snygg är inte Starboard FreeSex Wood då? http://star-board.com

    Måste vara den snyggaste bräda någonsin all kategorier.. Ok.. den _är_ gul.. kunde juh varit en snyggare färg iofs.. men wood inläggen… GULP!

  • ola-h

    Medlem
    29 juli, 2002 vid 13:21

    Om du inte gillar gult, köp en ACID wood vågis istället. Den är grå och trä.

  • peter-andersson

    Medlem
    29 juli, 2002 vid 19:25

    jupp, RRDs utseende i all ära, men acid wooden måste vara den absolut snyggaste bräda som någonsin gjorts.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 juli, 2002 vid 06:41

    Dom snyggaste frestyle brädorna jag sett än så länge är Starboards Freesex och RRDs TT (02) Det e klart dom snyggaste….har själv en AHD maxxide (01) o den ser för enkel ut. Har egentligen aldrig tyckt om AHDs design…..det finns snyggare!

  • tomtenissen

    Medlem
    2 augusti, 2002 vid 17:28

    AHD’s design är rätt ok, clean och så ju. Dock finns det inget som tar Starboard, Carve 90 w vill man ju bara ha. RRD var betydligt bättre i början, t.ex. min freeride från 98 är jävligt hypad.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 augusti, 2002 vid 14:18

    inget slår rrd tt-00, sätt igång och måla gubbar!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nya comp style..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.