• jester

    Medlem
    27 augusti, 2009 vid 13:19

    Inga problem, tycker jag. Är ju bara en fin upplysning om vad som finns. (och du är ju inte ensam… :p)

    Så den 49:a du kört omkring med räknas mer eller mindre som en slalom-bräda?

    Håller med om att 52:an verkar vara helrätt… Hur stora segel har du kört med den?

  • imported_mickeo

    Medlem
    27 augusti, 2009 vid 20:53
    Jester;570712 wrote:
    Inga problem, tycker jag. Är ju bara en fin upplysning om vad som finns. (och du är ju inte ensam… :p)

    Så den 49:a du kört omkring med räknas mer eller mindre som en slalom-bräda?

    Håller med om att 52:an verkar vara helrätt… Hur stora segel har du kört med den?

    Nja jag skulle nog hålla 49an som en (stor) Speedbräda. den fukar utmärkt med 7,0 ned till 5,5 men då börjar den bli stor
    Så 44an för dom få dagar när det brallar runt 20 blir nog riktigt bra.
    52an går utmärkt med 8,0 men 7,6 är perfekt tycker jag.
    Lika lätt seglad som alla dom andra bara kliva på och åka.
    Mvh
    MickeÖ

    Mvh
    MickeÖ

  • p-malmkvist

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 14:21

    Du får lycka till med de nya raketerna, “gamla” 49:an är riktigt grym..:cool2:

  • carl-r

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 19:54

    Fan vad coolt med de rutiga brädorna! 😀

  • imported_mickeo

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 22:03

    Jag kommer att sälja av mina 09or nu här under September så ni som är intreserad kan ju skicka ett PM.
    Jag har 85an 69an 59an till försäljning.
    Mvh
    MikceÖ

  • hanko

    Medlem
    28 augusti, 2009 vid 23:02
    Carl R;571142 wrote:
    Fan vad coolt med de rutiga brädorna! 😀

    Jag tyckte tvärtom….sorry….men farten i dom respekterar jag säkert.!! Sorry…all schack-fans..!!

  • tbsurf

    Medlem
    29 augusti, 2009 vid 05:44

    Lilla “schackbrädan” ser riktigt fin ut. Ska bli kul att se den live på haga vid tillfälle. Är det bara jag som tycker att den påminner i outline om den grymma falcon speeden?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.