• bohm

    Medlem
    25 november, 2006 vid 13:10

    är du kär i Sam?

  • niklas82

    Medlem
    25 november, 2006 vid 13:59

    hahaha fy fan va roligt hurt har jag missat denna tråd,

    Det finns två tuffa människor på det här forumet den ena är jag den andre är Sam hansson, och ja, jag är kär i sam så det behöver du inte fråga,

    Nicco schiller “above the law” då som vi brukar kalla dig på våra sammankomster, du har bringat steffo till sin ursprungliga form igen, smutskastning av högre form, det är vad det hela handlar om.

    men nu har du tagit vatten över hufvudet för att battla i “smutskastning” med steffos hetaste personer det är som att äta gurka utan salt. inte lönt alltså.

  • fifi

    Medlem
    25 november, 2006 vid 14:29

    Klart jag är kär i Sam, är inte alla det:)

    Lina, lite brun och vi har till och med haft vind nu i två dagar, gött!

  • hugeo

    Medlem
    25 november, 2006 vid 14:35

    härligt med ett oldschool stefoo igen

    MARECON

  • matthias

    Medlem
    25 november, 2006 vid 14:48

    hahahahahaha! Erga(!), nicco din nersupna maricon!va tycker din fru om att du sitter uppe mitt i natten o super ner dig och hotar oss barn med stryk? Nicco du e fan kung! Nicco som moderator!

  • sidpiraya

    Medlem
    25 november, 2006 vid 15:10

    HE HE äntligen lite skoj stoj på steffo

  • samhansson

    Medlem
    25 november, 2006 vid 15:15

    nytt skrivbordsunderlägg
    Mvh: *********

  • jonaish

    Medlem
    25 november, 2006 vid 15:27

    Hahahaaa…oj oj oj!!

    Vet lill greken vad han snackar om !?!?

    Sam har nog bidragit med bra mkt mer än vad du har gjort överhuvudtaget!!

  • patrikol

    Medlem
    25 november, 2006 vid 17:37
    Yann wrote:
    Bara för att reda ut missförstånden lite…
    Det som står under ens username är inget man väljer själv utan har att göra med (mitt antagande) hur många inlägg man gjort, hur ofta man loggar in och vilken frekvens man har på inläggen.
    Pooh-bah har inget med bajs att göra:
    http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionary?va=pooh-bah

    Mao så står det pooh-bah under Sam av samma anledning som det står Noobe under Nicco.

    OT. Hade vart intressant om Steffo eller någon moderator kunde förklara detta lite närmare eftersom detta bara är mina egna antagelser.

    *hick*…bäst att lägga sig nu. Verkar bli bra tryck imon!

    Helt rätt pooh-bah har inget som helst med Bajs att göra utan är en titel på den högsta rangen i en hiriarki eller för att gör det hela enklare The big boss så att säga.
    Används inom mytologin och även i alla år på olika forum som en titel man förtjänar sig av ju fler inlägg man gör.
    Dom titlar som finns på Steffo är ganska vanliga på olika forum just Steffoholic är ju en titel som Stefan förmodligen har hittat på själv.

    Jag ber honom kommentera något om varifrån titlara kommer. Angående inläggen så kommer jag att moderera dom senare i kväll när jag har bättre tid.

    Sam har väldigt ofta varit negativ till det mesta inte minst mig som han aldrig missat en chans att snacka skit om.

    Det är han ju inte ensam om det finns flera av den sorten här. Nu vet jag väldigt väl vem jag själv är och hur dan jag är och det vet dom flesta här på Steffo i vilket fall som helst.

    Så allt skit han hittar på om mig blir bara till nackdel för honom själv när dom flesta vet att det inte stämmer.

    När jag modererar så lägger jag aldrig in peronliga åsikter om en användare utan alla har lika rätt till “Rättvisan” i den mån det är möjligt så lika för alla skall vara devisen för Steffo.

    Nu har Sam gjort ett utalande som någon tog illa vid sig av så då modereras det inlägget bort. Sedan har det tillkommit kommentarer som minst sagt också tillhör sandlådan. Så dessa kommer också att tas bort.

    Kom ihåg att det är aldrig den som skriver ett inlägg som kan avgöra om det är stötande mot någon annan användare på Steffo utan endast den som det handlar om.

    Så tar någon illa vid sig av det som står i ett inlägg så kommer det att tas bort.

    Problemet med Sam är ju att han är en duktig fotograf och filmare och delar med sig av sina alster här, till glädje för dom flesta.

    Så utan Sam och andra som bidrar med mycket bilder och film blir inte Steffo särskilt roligt eller informativt för den delen.

    Sedan så gäller givetvis samma regler för Sam som för alla andra så bryter man mot dom så riskerar man att bli av med inläggen eller avstängd.

  • matthias

    Medlem
    25 november, 2006 vid 18:08
    patrikol wrote:
    om mig blir bara bara till nackdel tror bestämt du råkade skriva “bara” en gång för mycket.
  • gogga

    Medlem
    25 november, 2006 vid 18:23

    Jag har bott i Bara en gång i tiden

  • patrikol

    Medlem
    25 november, 2006 vid 19:10
    Matthias wrote:
    patrikol wrote:
    om mig blir bara bara till nackdel tror bestämt du råkade skriva “bara” en gång för mycket.
    Jösses ett vettigt inlägg ifrån Mathias!
    Tja man skall aldrig upphöra att förvåna sig!

    Tack för påpekandet nu är det bara ett bara med och inget annat Bara överhuvudtaget!

  • jonaish

    Medlem
    25 november, 2006 vid 20:00

    Men orka ta åt sig av vad folk skriver…Nu när greken försökte dra i med något stort, för att svara på det Sam hade skrivit. Så va det ju inte helt oväntat att folk på konfen skulle få upp ögonen å börja snacka lite skit om personen som jag nu kallar greken efter en liten annan fet grek som oxå heter nicco (kanske samma person?). Eller så snackar man skit om den andra personen, som nu är Sam..

    …och folket valde nu att skriva lite skit om greken, eller har jag helt fel IGEN??
    och då får fan den personen ta konsekvenserna av det…njuta lr gråta

    Patriköl, varför bryr du dig om vad folk skriver om dig!?

    Va nöjd över att du kan leka med ignorings saken eller bara skit i personen!!
    Orka skriva i varje tråd att du inte gillar Sam lr någon annan, men du gillar Sams filmer å bilder

  • pjoter

    Medlem
    25 november, 2006 vid 20:20

    Haha, den här tråden är underbar. Den har tillåmed lockat fram patrikol och dirk diggler vilket är ett väldigt gott betyg. För att få fart på det här rejält så saknas nu mjölkmannen, tobas, mille, kaj och den gamla teatergubben som åkte till cab å blev uppäten av hundar.

    Jag missförstod inte vem inlägget var till nicco. tyckte bara det var så kul att de borde sparas till eftervärlden. Så många roliga inlägg som tyvärr försvinner dagen efter då folk nyktrat till.

  • jonaish

    Medlem
    25 november, 2006 vid 20:27
    pjoter wrote:
    Haha, den här tråden är underbar. Den har tillåmed lockat fram patrikol och dirk diggler vilket är ett väldigt gott betyg. För att få fart på det här rejält så saknas nu mjölkmannen, tobas, mille, kaj och den gamla teatergubben som åkte till cab å blev uppäten av hundar.

    Jag missförstod inte vem inlägget var till nicco. tyckte bara det var så kul att de borde sparas till eftervärlden. Så många roliga inlägg som tyvärr försvinner dagen efter då folk nyktrat till.

    vill du att jag drar fram “design-tråden” eller “guide-trådarna” 😀

    hahaha fy fan för de asså…på den tiden så skratta man åt sina egna inlägg 😉

    Men jag bjuder på allt skit jag skrev då iaf!!!

Sida 5 av 12

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.