Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nya P-lines till slingshot Octane 2010 13 kvm

  • Nya P-lines till slingshot Octane 2010 13 kvm

    Publicerad av mikepunisher på 19 juli, 2012 vid 07:14

    Hej.

    Har lite panik nu. För ett par veckor sedan gick en av de sk. p-lines av på min kite. Jag har försökt få tag på dessa linor vilket verkar vara en omöjlighet.

    Kontaktade LaSurf, men får inget svar alls därifrån. Kontaktade en engelsk firma som skulle kolla upp det, men de verkar gått på semester eller något. Har kontaktat slingshot direkt, men får inget svar därifrån heller. Vad är detta för service??… Blir smått galen..

    På slingshots webstore finns dessa linor att beställa, men den funkar inte att beställa från eftersom det blir något strul med att adressen den skall skickas till inte godkänns. Har kontaktat dem angående detta också, men tror ni man får svar??? Nej….

    Så, jag tänkte slänga ut en fråga här på forumet för att se om det är någon som kan fixa ett par p-lines?? Eller hela linpaketet för kiten.

    Länk till sk P-lines:
    http://ride.slingshotsports.com/2010-Octane-Replacement-Bridles_2

    Länk till hela linpaketet:
    http://ride.slingshotsports.com/2010-Octane-Replacement-Bridles

    MVH – Mik

    mikepunisher svarade 11 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • lima-ko

    Medlem
    19 juli, 2012 vid 09:47

    Pröva att ringa någon av de övriga återförsäljarna i Sverige då Anders kanske har mkt att göra.

  • viktor77

    Gäst
    19 juli, 2012 vid 10:32

    En snabblösning är att köpa repsnöre i nån friluftsbutik för ett par kronor och knåpa ihop en lina. Har själv gjort det ett par gånger och på 5 minuter räddat en annars trevlig session.

  • mikepunisher

    Medlem
    19 juli, 2012 vid 11:47

    Anders svarade nu under lunchen. Så nu är det bara att hoppas att han kan få tag i det.

    Tack för tipset att köpa rep på någon segelfirma eller liknande. Har inte riktigt tänkt så långt, utan har bara letat orginallinor.. :blush:

    Får bli så då jag skarpt ogillar att missa en bra session. Eller missa och missa… oftast blir det 21:an så man får ut och åka. Men man blir lätt överriggad när det är 13 väder.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nya P-lines till slingshot Octane 2010 13 kvm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.