Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Nya portalen

  • Nya portalen

    Publicerad av ola_p på 5 januari, 2006 vid 17:14

    Ser trevligt ut!

    Föreslår att man kopplar chatten till #windsurfing, där det brukar vara iaf några stycken.
    Och information om vart kanalen finns, om man föredrar att använda mirc, irssi, etc. (irc://).

    ola_p svarade 18 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • steffo

    Medlem
    5 januari, 2006 vid 17:42

    Nu är det ändrat. Javan på min PC är f***kd så jag kan inte prova själv just nu.

  • ola_p

    Medlem
    5 januari, 2006 vid 19:39

    Verkar fungera fint iaf. Bortsett från att emoticon prylarna är på italienska….

  • gurrap

    Medlem
    5 januari, 2006 vid 23:14

    Två saker lade jag märke till direkt. Det finns ingen direktlänk till Vindsurfing-Konfen på framsidan, det gjorde det förut. Nu krävs det två klick! Stackars mig!

    Sen var ju framsidan påtok för bred. Jag surfar på nätet med ganska precis 800 pixlars bred browser och högspalten gömdes bakom en sidscroll.

    Jag funderar på själva syftet med en “portal”/förstasida, nyheter som är viktiga och måste viasas upp borde väl kunna göras som skrivskyddade klistrade trådar? Jag tycker det vore jättefint om det fungerade som det gjort några dagar nu, att man landar på forum-lista-sidan ifrån början.

  • ola_p

    Medlem
    6 januari, 2006 vid 10:29

    Det går ju att använda http://www.surfzone.se/forum/ som bokmärke så kommer du till forumet.
    Misstänker att det kommer lite mer features på portalen så småningom…

  • gurrap

    Medlem
    6 januari, 2006 vid 14:19

    Men hey? Favoriter? Min favoritsamling är så stor att jag inte kan hitta en länk där utan sökning. Jag vill bara skriva in en URL direkt. 😀 Men blir det en massa coola features på framsidan så är jag på.

  • ola_p

    Medlem
    6 januari, 2006 vid 14:32

    Haha… Det gäller att organisera skiten… har det jag använder i bokmärkesraden med diverse undermappar. Lätt att lägga till på rätt ställe direkt då… 😀

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Support & Förslag Nya portalen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.