Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots nya zeeland

  • lina

    Medlem
    4 juni, 2003 vid 06:53

    tack alla för tipsen!!
    Har bestämt mig för Perth i Australien och sticker i oktober! är dock själv än så länge, ingen kajtare som ska med?
    /lina

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 juni, 2003 vid 09:05

    Bra val!!

    Ta med små storlekar brukar blåsa på duktigt där!!

    Och sen så lär du träffa grymt många trevliga kitesurfare där så ora dig inte för polare men det förstås jag hade gjärna hängt på..

    /Freddan

  • mons

    Medlem
    4 juni, 2003 vid 14:05

    kanske vi ses där nere. enligt mina planer, som iofs inte brukar hålla, så ska jag ta mig till australien och perth i november… men som sagt är inte en allt för välplanerande person men vi får se, till australien ska jag iaf. om det sedan blir okt. nov eller kanske februari det är jag fortfarande inte helt säker på =)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    17 juni, 2003 vid 11:11

    jag drar förmodligen i oktober till perth, stannar i australien till april/maj.
    har arbetsvisum.

    //staffan

  • lina

    Medlem
    17 juni, 2003 vid 17:46

    hej staffan! (ocjh alla andra lyckliga som ska till perth i okt) vill du ha en resekompis till perth? ska stanna till jul, sen ska jag resa runt tills mars någongång.
    maila mig tjoho´/lina

  • anonym-anvandare

    Medlem
    18 juni, 2003 vid 12:25

    hej,ska till australien o nya zelland,början av ocktober åker jag,ska möta upp en kompis,han åker hem slutet av november,är perth bra i december,,mvh patrick

  • lina

    Medlem
    28 juni, 2003 vid 17:31

    vad jag vet så blåser det bra där jämt! =0)
    skriv så kan vi hålla kontakten, annars ses vi kanske i höst då!/ lina

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 juli, 2003 vid 19:58

    vet någon hur det är med jobb? måste böja kolla upp mer… har visa men frågan är hur lätt det är att få tag på jobb i oktober, ska vara hyfsat lätt under högsäsongen, fast kanske inte i perth?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 juli, 2003 vid 20:01

    //staffan

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots nya zeeland

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.