Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Nya Zeeland

  • Nya Zeeland

    Publicerad av larssa på 9 september, 2003 vid 09:29

    Skall ner till sydön på Nya Zeeland i slutet av Oktober till slutet av November. Undrar om någon varit nere och kiteat där och kan ge mig lite tips på bra spots eller annan värdefull info.??? confused.gif

    larssa svarade 20 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • backe

    Medlem
    9 september, 2003 vid 14:54

    Jasså, nu duger det inte med hundbadet på Råå längre?

    Johan

  • larssa

    Medlem
    9 september, 2003 vid 21:03

    Tjenare Johan!
    Hur har du det på Gotland? Vi har haft en del riktigt bra dagar här nere det senaste. Kommer du neråt igen så slå en pling. Ps! Du har inte varit och kitesurfat i Nya Zeeland va? smirk.gif

  • backe

    Medlem
    10 september, 2003 vid 18:09

    Näe tyvärr, men jag hör av mig om jag kommer ner till skåne lann. Jag mailade dig tidigare men det blev inge svar, kan ju vatt nå krux med maildemonerna eller nåt. Va din webmaster address på Bengts shop. Hoppas du har najs surf, vi höres!

    Johan

  • larssa

    Medlem
    11 september, 2003 vid 09:21

    Hej igen Johan!
    Adressen är rätt, men jag har inte haft något internet abonnemang efter flytten förrän rätt nyligen, men nu är jag med igen. Hör som sagt av dig om du kommer ner grin.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    26 september, 2003 vid 08:51

    Hej på dig nu ska du få lite goa tips av mig..
    Börja med att åka till Nelson där är det helt kung, Sen kan du åka till abeltasman parken och titta runt även fast det inte alltid kan va så bra kite förhållanden..
    Sen kan du åka till Cristchurch, till ett ställe som heter Akaroa där är det också bra, dom brukar ha tävlingar där så holl öron och ögon öppna…

    Mike..

  • melker

    Medlem
    26 september, 2003 vid 09:24

    Vilken storlek funkar bäst på NZ ?? Orkar bara släpa runt på en kite. Har en 16 och en 12 ?? Vilken ??

  • zoolander

    Medlem
    26 september, 2003 vid 12:46

    jag tycker att du borde ta din 21a.. det blir skitbra!

  • larssa

    Medlem
    27 september, 2003 vid 15:38

    Tackar för tippsen! grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Nya Zeeland

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.