Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nyårsdagen i Apel?

  • surfslusken

    Medlem
    31 december, 2010 vid 21:34

    Beror på va du tänkt rensa ut? Hosta upp tarmpaketet efter nyårkröket på den 2dm tjocka isen som sträcker sej 200m ut skulle möjligen kunna hjälpa avsmältningen en aning.
    Annars duger inte Apelviken till mkt just nu kan ja lova.

  • johan_gbg

    Medlem
    31 december, 2010 vid 21:40

    Nu e du neg slusken, e rötjutet slut redan?
    Dryga 2m hela natten kan nog knaka upp en vak.

  • surfslusken

    Medlem
    31 december, 2010 vid 21:55

    Inte ens gått på de röda än, en skvätt vitt kvar.:) Rött blir de till osten om nån timme.
    Inte ska ja va den som e negg mot dina nyårsplaner, kör ner du bara. Ja hade planerat bastu me havsbad imorrn vid 10. Men me tanke på att vi knappt fick upp en vak i onsdax så tror ja de är kört t o m me de.

  • gurra1978

    Medlem
    1 januari, 2011 vid 08:50

    Jag hade gärna gjort dig sällskap på vattnet om det inte vore för isen. Helt sjukt!!! Har inte sett något liknande. Verkligen synd för det blåste 20 m/s i natt och nu är det solsken och mycket vind med bra vinkel. En bild från lägenheten ut på havet tagen nu på morgonen.

  • spike

    Medlem
    1 januari, 2011 vid 09:02

    Tack för bilden Gurra, nu kan man släppa tanken på att dra till kusten idag..

    Gott nytt på er!

  • lars_k

    Medlem
    1 januari, 2011 vid 12:58

    Jag var en sväng söderut och där det var isfritt, side-off och minst gubbhögt. Dock droppade Anholt rejält just när jag skulle rigga. Grät en skvätt och åkte hem igen… 🙁

  • philippos

    Medlem
    1 januari, 2011 vid 13:50

    Jag var också en sväng söderut idag… Skaplig inledning på surfåret 2011 😛

    Piis,
    Filip

  • poppo

    Medlem
    1 januari, 2011 vid 14:05

    whohoo filip!

    margret river? eller var är du, din långhåriga globetrotter?

    själv fick man inviga 2011 med en rejäl snöskottning. men inte är jag bitter för det inte…

  • dala-lama

    Medlem
    1 januari, 2011 vid 17:07
    Lars_K;643334 wrote:
    Jag var en sväng söderut och där det var isfritt, side-off och minst gubbhögt. Dock droppade Anholt rejält just när jag skulle rigga. Grät en skvätt och åkte hem igen… 🙁

    Ser ju grymt fint ut, och skönt att veta att det går att hitta surfbara förhållanden fortfarande!
    P

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nyårsdagen i Apel?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.