Senaste nytt Forums Stand Up Paddleboard Nybörjarbräda Stockholm

  • Nybörjarbräda Stockholm

    Publicerad av ericasthlm på 17 juni, 2014 vid 20:41

    Har googlat mig runt tills jag blir yr och inte lyckats lösa nyckelfrågan “vilken bräda ska jag köpa”. De bästa diskussionerna verkar vara här så jag ber ödmjukast om lite hjälp! :blush: :confused2:

    Testade SUP i vintras i Costa Rica. Säkert en urkass bräda men jag hade kul. Skulle gärna testa mer här i Stockholm: tänker Årstaviken för riktigt lugn, stilla paddling och kanske innerskärgåden för detsamma eller små vågor. Har aldrig testat att surfa med dem.

    Är tjej, rätt stark, 75 kg, bra balans men ingen erfarenhet av tex vindsurf. Vill ha en bräda för träningsSUP på inga eller små-mellan vågor. Helt klart uppblåsbar eftersom jag saknar bil. Lär inte gå ut när det blåser storm men kommer testa lite yoga. :smirk:

    Har ni några modeller att rekommendera? Vad mer behöver jag – paddel, våtdräkt, flytväst? Några tips även där? Tacksam för hjälp!!

    svenne svarade 9 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • mikepunisher

    Medlem
    17 juni, 2014 vid 21:09

    De enda uppblåsbara som jag vet är f-one Matira. Tror surfbussen också har. Skicka till dem så hjälper de dig.

  • svenne

    Medlem
    18 juni, 2014 vid 05:47

    Erica,

    Häng på någon kväll så får du testa hur mycket du vill. Jag har allt från vågbrädor till coastrunner på trailern.
    Imorrn kanske?
    http://sup-trailer.se/

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Stand Up Paddleboard Nybörjarbräda Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.