nybörjare

Etiketter: 

Detta ämne har 5 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 10 månader sedan av jonas.j.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Leoboy
    Medlem

har tänkt att vara med och testa tävla nästa säsong har ett 9.4 och en mistral RTX detta klarar jag mig ganska bra på va? (inte ute efter plaseringar om man säger så)

SWE 16
    Medlem

Funkar bra. Du kommer ha problem att plana i de extrema lättvindsracen kring 4-5 m/s (fast det har jag också) och du kommer tycka seglet känns stort i 12 m/s +. För övrigt är det ett ganska bra segelval. Avser du vara med i Mellansvenska eller Swedish Windsurfing Tour eller annan cup?
    /Per

Leoboy
    Medlem

ett par kompisar har tänkt att i tävla sverige cupen, tror jag det är, skall hänga på de tävlingarna jag hinner men sen efter sommaren blir det nog tight då jag rycker in,,,så det blir väl bara för att testa och lära,,,

Per!
    Vad gör du uppe så tidigt på morgonen?

SWE 16
    Medlem

Jobbar förstås! 🙁
    ….idag också… 🙁

jonas.j
    Medlem

Det beror på vem som seglar.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998 ©2023 Surfzone - Share the Stoke

Tillåt pushnotiser och få de senaste händelserna direkt! OBS!! Gör även följande för iOS, välj
Vill du installera Surfzone-appen?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Progressive Web App (PWA) har installerats.

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account