Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Nybörjare Söker
-
Nybörjare Söker
Publicerad av nils_wirell på 29 augusti, 2005 vid 09:33Hej,
Precis kommit igång med kite och söker sälskap i Göteborg. Har bil och ganska flexibel med tider. Nås enklast på nils.wirell@illuminatelabs.com alt 0734-100325nn4an_mike svarade 19 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
gud va sött, två vuxna män har hittat kärlek nu fattas bara foilen också…
-
Äh lägg av, Rambo är ju bara avundsjuk ju.
Lugnt, ha en trevlig träff grabbs.
/H
-
hehe försöker bara liva upp en tråkig dag, inte lätt att vara munter då man fått kicken pga arbetsbrist..
no hard feelings for rambo
-
Svar till:
hehe försöker bara liva upp en tråkig dag, inte lätt att vara munter då man fått kicken pga arbetsbrist..
no hard feelings for rambo
[/ QUOTE ]
haru fått kicken? fan va surt
-
aj fan. inge skoj.
men se de positivt, då har du mer tid å surfa nu på höstkanten!
-
Har du fått kicken ??!!, Det fick jag i november förra året, oxå p.g.a. arbetsbrist ( verklig orsak var att jag hade världens fight med chefens fru). Tack vara sosse-styret här i sverige var det det bästa som nånsin hänt mig, grattis killen, du har dratt en guld-lott. Säg hej till att aldrig missa en surf-dag till.
Mitt råd till dig e att skaffa ett internetpokerkonto, sitta hemma å pilla i naveln, när det inte blåser, satsa på rätt kort, och surfa inälvorna ur dig varje blåsig dag.
P.S En bonus e att ringa alla arbetande surfkompisar på vardagarna när det blåser och säga ” Skall du med å surfa , å nej jag glömde….. , du jobbar ju, det var inget, ha det gött måste dra nu, det blåser stabila 10… ”
P.S. 2 Du får inga kompis-poäng för P.S. 1
Ha det gött !!
-
jo en viss hemeloktonik kedja jag jobbar för anser att det går för dåligt för butikerna så ett antal säljare landet över har blivit uppsagda.. 3 i butiken jag jobbar! kan man ju hoppas på bra vindar och en fet a-kassa de närmsta veckorna så man får lite glädje av det hela.. hade det hänt innan sommaren hade jag köpt mig en EH regge och campat på närmsta blåsiga strand tills isen laggt sig!
-
Du kan ju fortfarande campa på stranden tills isen lägger sig …Jag e lätt på .. och som arbetslöshets-sökande sen nov. förra året kan jag bli lite av din guru.. med tips på hur du kan få din a-kassa att räcka för evigt.
Tips nr.1 e att bli öl-gubbe.. dra ner till tyskland å köp hem bira, för att dryga ut din lön som statligt anställd.
OBS praktisera endast tips 1 då det inte blåser. -
Svar till:
Du kan ju fortfarande campa på stranden tills isen lägger sig …Jag e lätt på .. och som arbetslöshets-sökande sen nov. förra året kan jag bli lite av din guru.. med tips på hur du kan få din a-kassa att räcka för evigt.
Tips nr.1 e att bli öl-gubbe.. dra ner till tyskland å köp hem bira, för att dryga ut din lön som statligt anställd.
OBS praktisera endast tips 1 då det inte blåser.[/ QUOTE ]
fan man tröttnar på kite mä ska du se, om man itne har tokigt feta vågor varje dag… men hur ofta händer det…
-
inte om man har en brunotti Horizon 136 … då tröttnar man aldrig
… du borde skaffa en sån..
Logga in för att svara.