Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nytt försök, Pirre-man bilder

  • Nytt försök, Pirre-man bilder

    Publicerad av rusiak på 12 september, 2007 vid 20:15

    Efter påtryckningar från höger o vänster

    I helgen blir de rocknroll pöjkar. Kite o tillhörande kitekorv hos Snidar’n efteråt.

    //alex aka Snidar’n

    biorno svarade 16 år, 8 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • christian12345

    Medlem
    12 september, 2007 vid 20:31

    Va fan – är det ett air-pass du håller på med där på sista bilden???

  • sourra

    Medlem
    12 september, 2007 vid 21:32

    Såja, äntligen Alex, det var väl inte så svårt? Sköna bilder på den där kufen som hans mor döpt till Pierre.

    Det var fint i viken idag. Vilken idiot jag var som struntade i vågbrädan. Att komma hem och se den stå i hallen är nog jämförbart med att komma hem och se frugan i ögonen efter en båtresa till Tallinn med grabbarna. “Jaha… har du varit ute med den där slinkan till twintip idag…?”

  • rusiak

    Medlem
    13 september, 2007 vid 03:30

    @sourra 414425 wrote:

    Det var fint i viken idag. Vilken idiot jag var som struntade i vågbrädan. Att komma hem och se den stå i hallen är nog jämförbart med att komma hem och se frugan i ögonen efter en båtresa till Tallinn med grabbarna. “Jaha… har du varit ute med den där slinkan till twintip idag…?”

    He he, man ska skämmas myycket då! Var fint som fn, gott me lite side-side on o vågor 🙂 Blir det inte allt för mycket nordlig på lördag kommer de bli magiskt o alldeles…alldeles..underbart. Kommer ner o leker?

    //alex

  • snygging

    Medlem
    13 september, 2007 vid 05:46

    @christian12345 414399 wrote:

    Va fan – är det ett air-pass du håller på med där på sista bilden???

    Japp det var duktigt av Alex att pricka in för jag gjorde inte många försök då jag kände mig hängig av febern och vattnet var fullt med våg/vind kite surfare (hajar?). Måste bli bättre på att landa dem oxå, det var lättare med lättvindsbrädan 🙂 !!
    Om vädert blir bra så kommer jag nog ner till lundåkra på lö, tror daniel hakar på oxå då, så får vi grupkramas på stranden!

    Som sagt var finfina bilder Alex fortsätt fota!

  • biorno

    Medlem
    13 september, 2007 vid 06:33

    @snygging 414454 wrote:

    Japp det var duktigt av Alex att pricka in för jag gjorde inte många försök då jag kände mig hängig av febern och vattnet var fullt med våg/vind kite surfare (hajar?). Måste bli bättre på att landa dem oxå, det var lättare med lättvindsbrädan 🙂 !!
    Om vädert blir bra så kommer jag nog ner till lundåkra på lö, tror daniel hakar på oxå då, så får vi grupkramas på stranden!

    Som sagt var finfina bilder Alex fortsätt fota!

    Var det Daniel som var med i förra avsnittet av idol????

  • djevulen

    Medlem
    13 september, 2007 vid 06:57

    pierre,,ditt gamla vaska-troll,jag åker ner till skåne land på lördag om febern släpper,,ska ni sova över där så ordnar jag sovplats i hbg (om ni inte e rädda)så kan vi inmundiga alkohol-haltiga drycker å skrika könsord på stan
    Mathias

  • sourra

    Medlem
    13 september, 2007 vid 07:33

    @rusiak 414443 wrote:

    Kommer ner o leker?

    //alex

    Har påven en skojjig mössa?

  • larssa

    Medlem
    13 september, 2007 vid 07:52

    @djevulen 414477 wrote:

    pierre,,ditt gamla vaska-troll,jag åker ner till skåne land på lördag om febern släpper,,ska ni sova över där så ordnar jag sovplats i hbg (om ni inte e rädda)så kan vi inmundiga alkohol-haltiga drycker å skrika könsord på stan
    Mathias

    Jasså du kommer ner och hälsar på, då får vi ju höras. Kommer du på fredag eller lördag?

  • snygging

    Medlem
    13 september, 2007 vid 07:57

    @djevulen 414477 wrote:

    pierre,,ditt gamla vaska-troll,jag åker ner till skåne land på lördag om febern släpper,,ska ni sova över där så ordnar jag sovplats i hbg (om ni inte e rädda)så kan vi inmundiga alkohol-haltiga drycker å skrika könsord på stan
    Mathias

    Va har du oxå feber nu då kanske du har fått vad jag hadde!? absolut ring mig om skåne!

  • wakenils

    Medlem
    13 september, 2007 vid 08:29

    @sourra 414425 wrote:

    Det var fint i viken idag. Vilken idiot jag var som struntade i vågbrädan. Att komma hem och se den stå i hallen är nog jämförbart med att komma hem och se frugan i ögonen efter en båtresa till Tallinn med grabbarna. “Jaha… har du varit ute med den där slinkan till twintip idag…?”

    hann du ens doppa fötterna i vattnet igår?

  • christian12345

    Medlem
    13 september, 2007 vid 08:34
    snygging;414494 wrote:
    Va har du oxå feber nu [..]

    Ni får sluta hångla med varandra. Du är fan gift nu!

    Ser fram emot att du lär mig lite air-pass nästa gång!

    Sticker till utlandet i morgon, så tyvärr ses vi inte i helgen. Hoppas ni får kul och överlever den där monster-framen de har totat ihop 😮

    Om ni behöver någonstans att bo kan ni bara låna en nyckel till min lägenhet – bara slå en signal.

    C

  • snygging

    Medlem
    13 september, 2007 vid 08:53

    @Biorno 414463 wrote:

    Var det Daniel som var med i förra avsnittet av idol????

    nix det har han inte varit :)!

  • arild

    Medlem
    13 september, 2007 vid 10:52

    @snygging 414454 wrote:

    Japp det var duktigt av Alex att pricka in för jag gjorde inte många försök då jag kände mig hängig av febern och vattnet var fullt med våg/vind kite surfare (hajar?). Måste bli bättre på att landa dem oxå, det var lättare med lättvindsbrädan 🙂 !!
    Om vädert blir bra så kommer jag nog ner till lundåkra på lö, tror daniel hakar på oxå då, så får vi grupkramas på stranden!

    Som sagt var finfina bilder Alex fortsätt fota!

    Ser ut som du har knullat för lite på smekmånaden men kitat mer:grin:

    Sköna pix

  • sourra

    Medlem
    13 september, 2007 vid 11:05

    @WakeNils 414504 wrote:

    hann du ens doppa fötterna i vattnet igår?

    Jodå. Jag hann doppa Mat’s Cult också =) Men drygt två timmar är inte fy skam ändå. Skönt att inte köra till man är så slut att man inte kan få av sig våtdräkten för en gångs skull.

  • biorno

    Medlem
    13 september, 2007 vid 13:00

    @snygging 414514 wrote:

    nix det har han inte varit :)!

    Ska se om jag inte kan hitta det klippet på nätet, jag tror det var han bara att du inte fått reda på det än…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Nytt försök, Pirre-man bilder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.