Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt trick!!!?? yeah..eller? haha

  • Nytt trick!!!?? yeah..eller? haha

    Publicerad av johnjrambo på 19 april, 2007 vid 19:29

    Fan gubbs, Rambo har gjort ett nytt trick..aldrig skådat detta innan, som numera Rambo satt/blygt vattenstartat ur de, fett! :cool2: haha:grin:

    Laddade mustiga shuvvit försök ute i farleden i Beerlanda idag, grymt jävla pungdrag i 3.7an..ni i varberg måste slänga upp lite bilder appropå ingenting..
    Hur som hällst, första gången ja var nära på att sätta detta första gången var i Askim en annan 3.7 dag, övade även då på shuvvits.

    Jag träffar en brant ramp, flyger upp som en shuvvit, men har problem med att få stopp på skiten, bokstavligen, hehe.

    Alltso:
    Jag flyger upp som en shuvvit.
    Svävar en bit.
    Börjar flyga över på andra sidan masten(håller fortfarande kvar i bomen) blir ett tweakat shuvvit/tabel liknande senarie.
    Det är nu det tuffa kommer.
    Påvägen ner slet jag runt seglet, drog clewn igenom vinden o landar som efter en cheese roll..hur fett e inte det!!!??? hahahahaha.

    O idag blev man fett nöjd efter att kunnat segla ur den med en liten blyg vattenstart.:grin:

    E det en ny move eller e det någon som sett skiten eller vet om det finns ett sådant trick?? haha.

    Måste veta innan ja döper det till: MustiMenSthee

    pakke svarade 17 år sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • _alexander

    Medlem
    19 april, 2007 vid 19:34

    @jOHNjRAMBO 377700 wrote:

    Fan gubbs, Rambo har gjort ett nytt trick..aldrig skådat detta innan, som numera Rambo satt/blygt vattenstartat ur de, fett! :cool2: haha:grin:

    Laddade mustiga shuvvit försök ute i farleden i Beerlanda idag, grymt jävla pungdrag i 3.7an..ni i varberg måste slänga upp lite bilder appropå ingenting..
    Hur som hällst, första gången ja var nära på att sätta detta första gången var i Askim en annan 3.7 dag, övade även då på shuvvits.

    Jag träffar en brant ramp, flyger upp som en shuvvit, men har problem med att få stopp på skiten, bokstavligen, hehe.

    Alltso:
    Jag flyger upp som en shuvvit.
    Svävar en bit.
    Börjar flyga över på andra sidan masten(håller fortfarande kvar i bomen) blir ett tweakat shuvvit/tabel liknande senarie.
    Det är nu det tuffa kommer.
    Påvägen ner slet jag runt seglet, drog clewn igenom vinden o landar som efter en cheese roll..hur fett e inte det!!!??? hahahahaha.

    O idag blev man fett nöjd efter att kunnat segla ur den med en liten blyg vattenstart.:grin:

    E det en ny move eller e det någon som sett skiten eller vet om det finns ett sådant trick?? haha.

    Måste veta innan ja döper det till: MustiMenSthee

    fet move 🙂 men den finns redan. gutter flip som fredrik steinbeck uppfann i gorge

  • calle_b

    Medlem
    19 april, 2007 vid 19:37

    Haha! MustiMenSthee 🙂

    Fett! I teorin (vilken jag börjar bli fin på efter snart hutlöst många månader från vattnet) låter det som en “late cheeseroll-tabletop” Men jag kan ha hajjat din beskrivning fel. Hursom, fett jobbat! Bilder vore juh grymt å se 🙂

    Ha d göttmos

  • _alexander

    Medlem
    19 april, 2007 vid 19:43

    en film där en gör den, fast du kanske gjorde den mer tweakad 😀
    http://www.youtube.com/watch?v=I4IiOJhUQ7o
    vid 41 sekunder

  • vinta_kestrel

    Medlem
    19 april, 2007 vid 19:44

    Grattis Rambo. Antar det var en sån här (gutterflip, heter den så? Shuv-it-into-käserolle) action.jpg
    Detta är bara en del av en sekvens som fanns i Board, Surf eller nån annan blaska fö ett par år sen. Jace Panebianco heter seglaren.

  • johnjrambo

    Medlem
    19 april, 2007 vid 19:49

    Nämen vafan, har en jävla fredrik, i gorge av alla jävla ställen, redan uppfunnit denna?..
    Det var la själva fan att man inte kan få va först med nånting..haha.
    Jaja..kan ju alltid lossas att jag kom på den, döper den här med till MustiMenSthee:cool2:

    Kan nån hitta ett videklipp på manövern så jag får se hur skiten igentligen ser ut:wink:

    Jo, det hade vart apfränt att få den på bild eller hälst film.
    Får sätta någon med cäm nästa 3.7 dag, sen blir de till att tokladda shuvvits.
    Stor risk att jag hamnar i samma sits igen, frivvligt eller ofrivvligt, haha o har jag tur kanske skiten sitter igen:laugh:

  • Oregistrerade

    Gäst
    19 april, 2007 vid 19:53
  • johnjrambo

    Medlem
    19 april, 2007 vid 19:54

    ahahahaha, där e den ju! Gött alexander, thanx man..haha fy fan va ful den är, men det känns sjukt gött i luften vilketfall..en riktig kick booster!!

    Thanx dudes..även fast ni precis krossade lille Rambos halva glädje om att vara först med en move..så var de grymt o se den på riktigt!!!

  • _alexander

    Medlem
    19 april, 2007 vid 19:58

    @jOHNjRAMBO 377723 wrote:

    ahahahaha, där e den ju! Gött alexander, thanx man..haha fy fan va ful den är, men det känns sjukt gött i luften vilketfall..en riktig kick booster!!

    Thanx dudes..även fast ni precis krossade lille Rambos halva glädje om att vara först med en move..så var de grymt o se den på riktigt!!!

    ful?? den ser helt störd ut men ack så fet!:D jag önskar jag satte den

  • tdk

    Medlem
    20 april, 2007 vid 05:30

    @jOHNjRAMBO 377723 wrote:

    ahahahaha, där e den ju! Gött alexander, thanx man..haha fy fan va ful den är, men det känns sjukt gött i luften vilketfall..en riktig kick booster!!

    Thanx dudes..även fast ni precis krossade lille Rambos halva glädje om att vara först med en move..så var de grymt o se den på riktigt!!!

    Hehe! Men dude, du kan ju glädja dig med att dina ser ju exakt lika dana ut. Så du gör ju rätt iaf! 😀

  • tdk

    Medlem
    20 april, 2007 vid 05:32

    På tal om helt annat.. Nog tråkigt dom laddar på den filmen…..

  • kelso

    Medlem
    20 april, 2007 vid 08:10

    Fett Rambo… kanske inte det snyggaste jag sett men ändå:) Shovit – spock får du ladda!! Gött ladd igår i Björlanda crossbana!!!!

  • pakke

    Medlem
    20 april, 2007 vid 08:23

    den e fan nice från o med nu heter den MustiMenSthee
    sprid ut namnet

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Nytt trick!!!?? yeah..eller? haha

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.