Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Och nu känns det lättare att jobba igen

  • Och nu känns det lättare att jobba igen

    Publicerad av dr-masse på 6 juli, 2005 vid 09:59

    ah, ett besök på windguru gjorde att två veckor på jobbet plötsligt känns lättare att leva med…

    Det känns som om det kommer att dröja ett bra tag innan det blir någe vind att tala om i den här delen av landet, minst sagt.

    mr-pop svarade 18 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • calle_b

    Medlem
    6 juli, 2005 vid 10:07

    Jag tycker annars fredagen ser lovande ut. Sideshore på Torö. Ibland.

    fy för sate. Illa.

  • mag

    Medlem
    6 juli, 2005 vid 10:15

    Klaga på du bara!
    Var det inte så att du smet iväg till Guincho härförleden?
    /Magnus

  • lars_k

    Medlem
    6 juli, 2005 vid 10:16

    Haha. Positivt tänkande….
    Västkusten ser inte mkt bättre ut heller. Blir knappt ens så att segelbåten funkar… tongue.gif

  • dr-masse

    Medlem
    6 juli, 2005 vid 10:28

    Här klagas inte! Känns faktiskt fint att kunna fokusera på jobbet mitt i sommaren, ah!

    Jo, Guincho blev det fyra dagars segling i, tre riktigt bra! Hade lite otur med vinden, men med familj å mina tjejer så hade det ändå inte blivit mycket mer seglat. Så det blev hur bra som helst, trots att vinden höll upp i nästan tio dagar. Det som märktes mest var väl att det var ett bra tag sedan jag körde med toktryck i 3.7 på en 68-liters bräda, ärrrmmm (japp, det badades en hel del de första timmarna den dagen).

    Hittills i år har jag fasen haft ryslig flax med vinden, men det är ju en sån där tanke som man knappt ens vågar tänka…

  • mag

    Medlem
    6 juli, 2005 vid 11:33

    oj oj den som ändå fick segla toktryck och 3,7! Wet dreams…
    10 dagar utan vind är ju inte helkul, fast där nere är det ju varmt och dessutom vågsurfingbart.

    Jobba jobba!
    Magnus

  • mr-pop

    Medlem
    6 juli, 2005 vid 19:07

    kul när semestern precis börjar… frown.gif

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Och nu känns det lättare att jobba igen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.