Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Off topic men denna skidfilmen måste ses!

  • manno

    Medlem
    31 januari, 2006 vid 21:41

    ähh fy fan va cool! Fatta va kul att köra en tandem-mononski! Men seriöst, en vågis och 4.2a ner för pudret skulle ju vara intressant

  • jonatan

    Medlem
    1 februari, 2006 vid 11:41

    Med tanke på att de försökte köra ner en katamaran, låter det ju som att en vsurfbräda är som gjord för det..

  • stang

    Medlem
    1 februari, 2006 vid 11:55

    Hahaha… det var det roligaste jag sett på på länge, snacka om ett gäng sjövilda typer!

    Katamaran var obetalbar!!
    Hoppet över tåget var nära ögat!!
    Jag kom på mig själv med att sakna min monoski!!
    Cool variant av snowboard!!
    Snacka om ormgrop!!

    Mmmm jag måste hålla med, det var coolare på 80-talet!!

  • pederboy

    Medlem
    1 februari, 2006 vid 16:16

    Snowboarden har fishtail.
    Det hade de första puderbrädorna.

    Monoski i all ära men hur coolt är inte det med Tornado (Katamaranen) i puder.

    /P

  • pripps

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 19:13

    va det inte massa gräs inblandat på den tiden också ?

  • hakman

    Medlem
    3 februari, 2006 vid 19:55

    Det absolut fetaste var backflippen över tåget. Jeeevlar vilket häng han hade i luften, lite föt kort hopp bara… 😀

  • walle_gbg

    Medlem
    4 februari, 2006 vid 00:49

    Det fanns en sån där tandem-monoski att låna i en skidaffär någonstans i tre dalarna för en 8-10 år sedan. Jag kan meddela att det inte var särskilt enkelt men man slog sig bra…

  • starboard-surfer

    Medlem
    4 februari, 2006 vid 06:57

    Helt sjuuuuukt bra kultrulle!!!!

  • pulver

    Medlem
    6 februari, 2006 vid 13:04

    Grym film! Särskilt kul att se de gamla telisåkarna på slutet. Full attack trots gamla skidor och läderpjäxor. Även om det inte gick att skära en sväng ordentligt med de prylarna så gick det att åka bra!

    /Pulver

  • imported_macts

    Medlem
    6 februari, 2006 vid 13:13
    Stang wrote:
    Hahaha… det var det roligaste jag sett på på länge, snacka om ett gäng sjövilda typer!

    Katamaran var obetalbar!!
    Hoppet över tåget var nära ögat!!
    Jag kom på mig själv med att sakna min monoski!!
    Cool variant av snowboard!!
    Snacka om ormgrop!!

    Mmmm jag måste hålla med, det var coolare på 80-talet!!

    Va…menar du att du har gjort dig av med monoskin??? Min står kvar i farsans garage…

  • imported_borje

    Medlem
    6 februari, 2006 vid 19:22

    Snygg bild på dig själv Manno, tycker jag känner igen den 🙂

  • imported_borje

    Medlem
    6 februari, 2006 vid 19:57

    Ha ha ha ha!!! Såg filmen nu. Vilken fantastisk film. Man måste ändå unna dem musikvalet och fantasiförmågan 🙂 Fint när skidorna snuddar i tåget en aning.

  • manno

    Medlem
    6 februari, 2006 vid 20:27
    Borje wrote:
    Snygg bild på dig själv Manno, tycker jag känner igen den 🙂

    Ja den e en riktigt vintervärmare! du råkar inte ha den i lite högre upplösning? Du får gärna maila till manno6@gmail.com

  • pulver

    Medlem
    7 februari, 2006 vid 10:23

    Les Arcs, där den är filmad är fö ett grymt ställe. De senast fem åren har jag bara varit i Chamonix av olika anledningar. Är det någon som varit i Les Arcs i modern tid? Jag var där senast -92 men minns det som fantastiskt. Någon som kan uppdatera mig angående spotet?

    /Pulver

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Off topic men denna skidfilmen måste ses!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.