Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ok, mitt fel…

  • Ok, mitt fel…

    Publicerad av jonteper på 27 januari, 2014 vid 21:43

    Köpte Ions värsta torrdräkt runt nyår. Tanken var att få lite fin vintersurf. Sen dess har det blåst ostliga vindar konstant i tre veckor här på västkusten! Antagligen måste jag elda upp den för att vinden ska vända… Sorry!

    jonteper svarade 10 år, 2 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • cosmosurfer

    Medlem
    27 januari, 2014 vid 21:59

    Förfärligt slöseri med vind! Tycker min fullt läckande våtdräkt som släpper in ettgradigt vatten kunde väga upp din torrdräkt.

  • dr-masse

    Medlem
    28 januari, 2014 vid 07:34

    Tsss, vare e stouket? Bara att åka till Ostkusten, baksidan alltså, och se vad dräkten går för. :santa:

  • doc

    Medlem
    28 januari, 2014 vid 18:02

    Var det du som köpte den sista gröna 52:an som jag hade spanat in?
    😉

  • malik66

    Medlem
    29 januari, 2014 vid 05:24

    Köpte Ions värsta torrdräkt runt nyår. Tanken var att få lite fin vintersurf. Sen dess har det blåst ostliga vindar konstant i tre veckor här på västkusten! Antagligen måste jag elda upp den för att vinden ska vända… Sorry!

  • robin

    Medlem
    29 januari, 2014 vid 06:19

    Masse, har ni plusgrader där hemma, eller är det riktigt vintersurf som gäller?

  • dr-masse

    Medlem
    29 januari, 2014 vid 07:40

    Det är vintersurf som gäller. De hårdaste av de hårda, låt oss kalla de Brandmannen och Dalmasen, var ute en sväng på Torö igår… brrrrrr…

  • robin

    Medlem
    29 januari, 2014 vid 08:31

    De två är fanimej hårda.

  • jonteper

    Medlem
    30 januari, 2014 vid 19:51

    ops, det är väl bara att leva upp till bevis att vi älskar vintersurf här på västkusten så fort vinden vänder 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ok, mitt fel…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.