Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Oktober-November?

  • basse

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 19:01

    Maui, Jeri, Irland…. Sent i nov även SA.
    Har själv planer på Irland vecka 45 då det inte blir SA denna höst/vinter. Någon gång skall väl någon konf’are få så han tål även där, eller vad säger du Masse!?

    Har varit i Jeri i nov och det är najs. Billiga Kajpijinjas (som det heter efter ca 4 st), billig mat. Boendet blir väldigt mycket dyrare i Dec. Ca 4.7 nästan varje dag. Riktigt bra vinkel på vågen… men den är sällan stor.

  • fastlandsguten

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 19:05

    Irland, låter intressant. Vart ska man utgå ifrån?
    Jeri har jag funderat på, hur tar man sig lättast dit? Maui är helt klart ett alternativ, men kräver minst frya veckor för den flygturen.
    hälsar, Peter

  • basse

    Medlem
    15 juli, 2007 vid 19:27

    Jeri… Flyg med TAP till Fortalesa och ta sedan bussen till Jeri. Eller boka taxi. Med prylar är det nog läge att boka en taxi från någon av uthyrarna i Jeri. Du hitta rnog info om vilka som varit där om du söker. Anna, Emma och Peter vet jag…. säkert några till. Hör med dem. De kan säkert tipsa om bra boende…

    På Irland har väl de flesta som jag hört åkt till Brandon Bay och varit där. Vi åkte iof till Inchidorney och seglade eftersom det var ostligt men det var 3 timmar enkel från Brandon. Det tar TID att köra på Irland så man måste vet om det skall gå av någon annan stans om det skall vara värt att köra dit. De lokala surfarna flyttade inte på sig sa de. Varför skulle de göra det????
    Flyg till Dublin och kör sedan tvärs över ön mot VSV. Info hittar du om du söker på “Jamie Knox”.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Oktober-November?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.