Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Öland Fredag…??

  • lasse-n

    Medlem
    15 september, 2012 vid 07:40

    Ni alla körde jäv..ligt bra i går.

  • speedan

    Medlem
    15 september, 2012 vid 08:08

    Det gjorde ni verkligen!:laugh:

  • faster

    Medlem
    15 september, 2012 vid 08:10

    http://www.lansstyrelsen.se/kalmar/SiteCollectionDocuments/sv/djur-och-natur/skyddad-natur/Naturreservat/morbylanga/beijershamn/MicrosoftWord5111093608vindsurfingvidBeijershamnbilagainfotext.pdf

    Bifogar en länk gällande regler i “ankdammen” Alltså from. 1 sept får du beträda sandynan men aktsamhet gäller till 31 okt vilket innebär att man inte släpar upp segel, brädor och ryggsäckar och har campingliv där. Alla windsurfare! om vi har klarat oss att inte beträda sandynan större delen av säsongen tidigare så kan vi fortsätta att göra det den tiden som är kvar av säsongen. Om ni ser på kartan gäller det även strandremsan vid land. Jag ber om ursäkt om jag skällde lite hårt på vissa men man blir bara så trött när det händer överträdelser där, det är verkligen att bjuda upp till dans med Länsstyrelsen.

    Annars hade vi en rolig dag där med många gäster och flera gjorde PB.
    Väl mött igen men vi håller oss på vattnet.

    Ha en skön helg.

    Robert

  • lasso

    Medlem
    16 september, 2012 vid 04:28

    Ja alla imponerar enormt!

  • seve1000

    Medlem
    16 september, 2012 vid 04:35
    Lasso;698711 wrote:
    Ja alla imponerar enormt!

    Mest imponerar nog ändå du Lars. Din karriär och ditt jobb är inget man får efter skolan direkt. Du är snart hemma igen och då skall vi köra i Dammen! Akta dig för Robban bara:wink:

  • jester

    Medlem
    16 september, 2012 vid 06:41

    Robban är Sveriges svar på Laird Hamilton? 🙂

    Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

  • davven

    Medlem
    16 september, 2012 vid 22:08

    Jag hade med Go pro kameran, fick nog med något klipp på nga som brände förbi.
    Men movie maker är rikitigt uselt, så får försöka hitta på ngt bättre och redigera ut det med och sedan skicka upp det om ngn vecka eller två. Var det fler som hade kamera med sig nere i dammen?

  • mackee

    Medlem
    17 september, 2012 vid 05:00
    davven;698815 wrote:
    Jag hade med Go pro kameran, fick nog med något klipp på nga som brände förbi.
    Men movie maker är rikitigt uselt, så får försöka hitta på ngt bättre och redigera ut det med och sedan skicka upp det om ngn vecka eller två. Var det fler som hade kamera med sig nere i dammen?

    Henrik S?

  • seve1000

    Medlem
    17 september, 2012 vid 06:43

    Japp jag filmade ett antal repor från hjälmen. Men det är inte så mycket andra man ser på mina filmer.
    Har dock dåligt med tid och kunskaper att göra något vettigt med materialet.
    Jag lade ut vad jag tror var min snabbaste repa på +41kn på Fejjan i helgen. Det är väl ungefär vad jag fixar;-)

  • davven

    Medlem
    17 september, 2012 vid 13:43

    Har du länken till det. . 🙂

  • seve1000

    Medlem
    19 september, 2012 vid 04:21

    Kan detta funka?

  • larsd

    Medlem
    22 september, 2012 vid 13:24
    davven;698815 wrote:
    Jag hade med Go pro kameran, fick nog med något klipp på nga som brände förbi.
    Men movie maker är rikitigt uselt, så får försöka hitta på ngt bättre och redigera ut det med och sedan skicka upp det om ngn vecka eller två. Var det fler som hade kamera med sig nere i dammen?

    Upp med filmen nu Davven:smile:! Strunta i redigeringen!

  • davven

    Medlem
    24 september, 2012 vid 20:27

    Ok på begäran av LarsD så skickar jag upp en film från Haga den goa fredagen, filmat med
    en go pro så det är lite skakigt och oproffsigt! Men ka vara gott och kika på när snön dimpt ner eller liknande 🙂

    http://www.youtube.com/watch?v=ue7DV-jplTs&feature=youtu.be

  • glader

    Medlem
    24 september, 2012 vid 20:38

    Inte behöver du ursäkta dig. Den filmen var ju jättebra!

    Måste prova det stället någon gång. Ser ju helt sanslöst ut.

  • mackee

    Medlem
    24 september, 2012 vid 20:40

    Najs Davven
    Bra jobbat

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Öland Fredag…??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.