Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Olofsbo gettogether

  • jezaja

    Medlem
    24 november, 2006 vid 20:03

    Ill be there!
    Ska köpa lite skruv till padsen och svänga runt falle men ska nog vara där vid lunch gissar jag på.

  • surfmc

    Medlem
    24 november, 2006 vid 20:46

    Jag måste fixa lite på fm men tittar ner så snart jag är klar, du kan väl skicka en lägesrapport när du har lust.

  • stebe

    Medlem
    24 november, 2006 vid 20:59
    rusiak wrote:
    Vem hänger med? Vem ballar ur? Kan bli gött i mon på fm/lunch!

    //alex

    Du skall inte upp till Torkel istället? Det erbjuder förutam plattvatten, sten och dy även Pierre insmord i Vasselin och iklädd tajt neopren.

  • rusiak

    Medlem
    24 november, 2006 vid 21:15
    stebe wrote:
    rusiak wrote:
    Vem hänger med? Vem ballar ur? Kan bli gött i mon på fm/lunch!

    //alex

    Du skall inte upp till Torkel istället? Det erbjuder förutam plattvatten, sten och dy även Pierre insmord i Vasselin och iklädd tajt neopren.

    Du vet hur du ska spela på mina strängar…Visst är det skevt att han alltid ska hålla på så där? Fattar inte varför han ska ha såå jvla tight dräkt så han måste ha vasselin för att komma i den…vad han säger iaf..Pierre, en märklig man.

    see ya!

    //alex

  • mat

    Medlem
    24 november, 2006 vid 21:38

    Alex, fick ditt pm. Vi får se imorgon. Jag kanske kommer annars ser ut som söndag blir också fint i Lejet 😉

    /Mat

  • stebe

    Medlem
    24 november, 2006 vid 21:52
    Mat wrote:
    Alex, fick ditt pm. Vi får se imorgon. Jag kanske kommer annars ser ut som söndag blir också fint i Lejet 😉

    /Mat

    Kom till Torkelstorp du med Mat så kör vi Varberg på Söndag. Alltid kul när man är några stycken så man kan sporra varandra.

  • sourra

    Medlem
    25 november, 2006 vid 00:53
    rusiak wrote:
    Vem hänger med? Vem ballar ur? Kan bli gött i mon på fm/lunch!

    //alex

    Jag är fan i mig sugen. Frågan är bara om Falle har fått in min batwinghuva. Har du det Falle?

  • yann

    Medlem
    25 november, 2006 vid 01:33

    Blir Torkel imon för jag vill se Pirre i vaselin. Sourra, hör av dig om du vill låna en Batwingluva. Har två som ligger å skräpar.

  • mat

    Medlem
    25 november, 2006 vid 07:26
    stebe wrote:
    Mat wrote:
    Alex, fick ditt pm. Vi får se imorgon. Jag kanske kommer annars ser ut som söndag blir också fint i Lejet 😉

    /Mat

    Kom till Torkelstorp du med Mat så kör vi Varberg på Söndag. Alltid kul när man är några stycken så man kan sporra varandra.

    Låter bra, men jag tror det blir söndag i Varberg istället. Ses i morgon!

    /Mat

  • eagletech19

    Medlem
    25 november, 2006 vid 08:14

    Tjenare
    Då syns vi på söndag i Varberg:grin:
    Roger

  • rusiak

    Medlem
    25 november, 2006 vid 10:19

    uuuuh, regnade lite väl mkt i morse…daamn it! Men i mon ser det ju fantastiskt bra ut!

  • sourra

    Medlem
    25 november, 2006 vid 11:21

    RAAAAAA!!!! Insåg just att jag blivit av med regskyltarna till bilen! Eller rättare sagt – att jag inte har beställt nya sen nån långfingrig fan stal dom förra helgen. Varför vill man norpa plåtarna från en rostig Saab 9000 -89? Röv.

    Tack för erbjudandet om huvan Yann, jag hör av mig om jag får tid och möjlighet att ta mig till vbg.

  • snygging

    Medlem
    26 november, 2006 vid 08:43
    Mat wrote:
    Alex, fick ditt pm. Vi får se imorgon. Jag kanske kommer annars ser ut som söndag blir också fint i Lejet 😉

    /Mat
    kukars vad du gjorde rätt att spara dig till idag , det var pisssssssbyig vind och leråker! Minst 3 pers fick leka jordfräs i torkelstorp.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Olofsbo gettogether

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.