• rambo_johnson

    Medlem
    7 september, 2005 vid 17:06

    DÄR HAR DU FAN ett bra spot fyyfan va najs, dra till North SHore PR…

  • jakedale

    Medlem
    22 januari, 2007 vid 20:58

    kan man surfa i torrdräkt i VZ? funderar på att åka dit o är nybörjare men har ingen godkänd dräkt. tacksam för svar

  • kasimir

    Medlem
    22 januari, 2007 vid 21:05

    @jakedale 361449 wrote:

    kan man surfa i torrdräkt i VZ? funderar på att åka dit o är nybörjare men har ingen godkänd dräkt. tacksam för svar

    Ja det kan man det är inte så varmt där på vintern.

  • jakedale

    Medlem
    22 januari, 2007 vid 21:12

    ok, tack för svar

  • lewold

    Medlem
    22 januari, 2007 vid 22:03

    @Rambo_Johnson 258123 wrote:

    VZ suger så otroligt fett över huvvetaget, jävla JUNTA dessutom, fyfan urk o peck, åk aldrig dit… Liberia är fan bättre…

    haha, Liberia, det e sjukt nice…

  • unhooked

    Medlem
    22 januari, 2007 vid 22:11

    @kasimir 361450 wrote:

    Ja det kan man det är inte så varmt där på vintern.

    så sant

  • pepa

    Medlem
    22 januari, 2007 vid 22:32

    @kafel 258038 wrote:

    El yaque is not good for you because there are no waves… Right? You can not say that its bad just because you dont like it…
    Also you went there with your girlfriend.

    AD/

    Hola Kafelita!

    Bueno tu tambien sabes que no sirve para hacer kite comparado a todos los demas lugares que hay. Aparte de eso El Yaque esta bien, siempre se puede quedar en Yaque y hacer kite en Coche no?

    Espero que estes bien!
    Un abrazo

  • larssa

    Medlem
    23 januari, 2007 vid 14:30

    Eve….

  • danneman

    Medlem
    25 januari, 2007 vid 16:55

    Ha ha! ni e för goa ni kajtare:D Jeppe hur orkar du tjöta? jag fattar faktiskt varför vissa tycker det e skit å kajta på Elyaque stranden.Såg däremot flera kajtare nedanför Coche bryggan. Pisseviken! snorplatt.
    Coche där emot fick ju t.o.m mig att bli sugen att börja kajta =D plattare Vatten än så går ju fan inte att få! sen var ju jag bara där i 2 dagar å jag skulle inte kunna tänka mig att tillbringa mer än 2 veckor i puff kuddarna. för det va rätt dött asså!
    Angående maten, tror fan att man blir kass nån gång! Hur många har inte ränneskita på charter i Europa dahh!
    Jeppe ska du över i år igen? jag å Mrz miniJohn drar i mars! minst 4 veckor!

    ps. vågspot finns både på coche och en bit från Elyaque inte varje dag dock! secret spots!

  • pepa

    Medlem
    25 januari, 2007 vid 22:02

    Danne ditt jävla hövve den här posten e ju fan två år gammal. Som du 😉

  • danneman

    Medlem
    25 januari, 2007 vid 22:14

    WTF.ok du e ursäktad lol!
    du har majl!

  • kalllek

    Medlem
    4 mars, 2007 vid 10:45

    Vilken givande tråd! Det gick inte att få ut något vettig information alls om Yaque är bra eller inte. Det verkar vara mest ord som piss, fan, Fett, suger och helvete. Är detta barnrumpetråden?

  • gogga

    Medlem
    4 mars, 2007 vid 12:21

    kitesurfar du så åk till något annat ställe. dålig rigg yta, gnälliga vindsurfare , choppigt vatten. Coche har ju spegelblankt vatten vad man hört och det ligger inte så långt därifrån

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.