Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Onlinerapportering från WAVECLASSIC 2002

  • Onlinerapportering från WAVECLASSIC 2002

    Publicerad av s på 5 september, 2002 vid 07:10

    Surf’s up!

    Nu är det klart att Eva Olsson och jag kommer att göra ett seriöst försök att förmedla känslan av att vara på Waveclassic 2002. Vi kommer att rapportera ut på VVK:s hemsida http://www.apelviken.nu direkt från helgens händelser och vi kommer att försöka uppdatera sidan flera gånger per dag. Det kommer bli allt från personskildringar till resultat.

    Besök http://www.apelviken.nu och klicka på bannern under bilden.

    Just nu ligger det en startsida uppe, den kommer att förändras lite under morgondagen men vi ville lägga upp något så folk skall se att det är något pågång!
    Vi skall bara få ordning på en IR-port så att vi kan sitta nere i Apelviken och lägga ut direkt när vi skrivit det – sedan börjar rapporterna ramla in!

    Besök oss gärna på nätet, eller ännu hellre i verkligheten i Apelviken!

    MVH Staffan
    Varberg Vindsurfingklubb

    dannew svarade 21 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • olllle

    Medlem
    5 september, 2002 vid 10:37

    Kul att ni fixar direkt rapportering! Ser fram emot att folja tavlingen pa natet eftersom man tyvarr befinner sig i England och att vindutsikterna i ar ser lovande ut.
    Hade varit kul att fa reda pa om det presenterats nagon startlista an eller om det kommer nagra intressanta proffs pa besok?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    5 september, 2002 vid 15:57

    Jag hörde att söndan kommer vara reservdag för formula stämmer detta?? dvs om det blir segling fre lör så blir det inget på söndan vilket betyder att man kan sprita till det på kvällen utan att riskera nått????

    //spritsugen

  • joeithafish

    Medlem
    5 september, 2002 vid 16:22

    inget tv program på svt eller?
    dom tyckte kanske det räkte med nm.

    Mera surf på bond-tv!

  • s

    Medlem
    5 september, 2002 vid 17:06

    Jag är inte tävlingsansvarig så jag vet tyvärr inte detta, jag vet att de diskuterat att ha det så. Men jag kan ta reda på det och meddela.

    Staffan

  • s

    Medlem
    5 september, 2002 vid 17:08

    Det kommer startlistor, stegar, resultat etc. Vi får väl se om någon prokille kommer men det hoppas vi väl!

    Staffan

  • dannew

    Medlem
    6 september, 2002 vid 06:54

    Coooooooooooooool Man!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Onlinerapportering från WAVECLASSIC 2002

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.