Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Onsdag lunch i LÄjet

  • Onsdag lunch i LÄjet

    Publicerad av robrox på 20 juli, 2009 vid 19:50

    Ser bra ut runt lunch några som vill bli fotade. Kommer köra longboard mellan 10-12 typ sen fota 1 timme. Kommer ha en gul Sverigetröja på mig. Om ni ser mig så kör jag med ett 50mm objektiv så det blir bäst mellan 5-15 meter ifrån mig. Kommer väl ligga i mitten någonstans kanske 🙂

    Mat kommer du ner och visar hur man fotar från vattnet 🙂

    above_the_law svarade 14 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • gonzo

    Medlem
    20 juli, 2009 vid 21:34

    håll i hatten jag kanske kör av den

  • mat

    Medlem
    20 juli, 2009 vid 21:56
    RobRox;560429 wrote:
    Mat kommer du ner och visar hur man fotar från vattnet 🙂

    eheh! tror att du fixar det fint. Men japp jag kommer definitivt vara en stund i Lejet.

  • robrox

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 04:35

    Mmmmmm ser bra ut idag nu blir det frulle hänga tvätt (fixa lite bonuspoäng så man får åka) Sen bär det av till Läjet. Först Surf sen fota så runt 12 kanske.

    Ska hålla i hatten 😉 Ses där en bra dag på G.

  • above_the_law

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 06:46

    Tjenare!
    Hemma igen efter en tur till Dk och husbilshaveri på vägen hem, och självklart sugen på mer surf och kite. Måste ju köra in min nya Pukas Rawson SR 6.0 ordentligt också:-*).

    Kan tyvärr inte komma ner förr än efter 17-tiden, eftersom det jvla dagiset inte öppnat än och Caroline börjat jobba:-(.
    Nick H, är du ledig från jobb men inte från barn? Ska vi turas om?

    Ses väl i Läjet om det är någon kvar vid den tiden, alt Åsa stenudde.

    Fråga: Kan någon som är i Läjet och kör vågor lägga ut ett tips om hur vågsurfet ser ut efter lunch någon gång, så man ev kan bedömma om det är värt att åka förbi Åsa ner till Läjet?

    Ha en grym surf gubbs!

  • jezaja

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 13:33
    above_the_law;560483 wrote:
    Tjenare!
    Hemma igen efter en tur till Dk och husbilshaveri på vägen hem, och självklart sugen på mer surf och kite. Måste ju köra in min nya Pukas Rawson SR 6.0 ordentligt också:-*).

    Kan tyvärr inte komma ner förr än efter 17-tiden, eftersom det jvla dagiset inte öppnat än och Caroline börjat jobba:-(.
    Nick H, är du ledig från jobb men inte från barn? Ska vi turas om?

    Ses väl i Läjet om det är någon kvar vid den tiden, alt Åsa stenudde.

    Fråga: Kan någon som är i Läjet och kör vågor lägga ut ett tips om hur vågsurfet ser ut efter lunch någon gång, så man ev kan bedömma om det är värt att åka förbi Åsa ner till Läjet?

    Ha en grym surf gubbs!

    Tja nicco, inget tips om vågsurfet just då jag körde i morse och då kördes det lite longboard iaf och vågorna var helt okay.
    Dock har jag lite prylar som skall upp till göteborg, kan möta dig nere vid stranden och slänga in i din bil om du har plats eller överhuvudtaget kommer så här långt söderut 🙂

  • above_the_law

    Medlem
    21 juli, 2009 vid 22:20
    jezaja;560552 wrote:
    Tja nicco, inget tips om vågsurfet just då jag körde i morse och då kördes det lite longboard iaf och vågorna var helt okay.
    Dock har jag lite prylar som skall upp till göteborg, kan möta dig nere vid stranden och slänga in i din bil om du har plats eller överhuvudtaget kommer så här långt söderut 🙂

    Skulle jag gärna ha hjälpt till med Oskar, men såg inte till dig i kohagen när jag kom ner ca 18.45.
    Var fina vågor men lite dåligt tryck då. Körde 7:a och vågis och frammåt 21 så ökade det lite igen och blev riktigt cleant.
    Ha de gott!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Onsdag lunch i LÄjet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.