• onsdag sthlm

    Publicerad av marden på 16 juli, 2007 vid 22:04

    ser ut att bli nya tag på onsdag nån sthlm speedare som är hemma?
    nån som har någe bra spot att rekomendera kanske skulle pröva norrut för en gångs skull kanske blir mer av det goda där?
    eller blir det en dag bakom udden på torö?
    eller är sveriges speed elit samlad i nya heta nyköping:)

    svenne svarade 16 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • tbsurf

    Medlem
    16 juli, 2007 vid 22:16

    Är hemma men hinner bara en sväng till fituna. Är på väg till haga egentligen men kommer aldrig iväg..

  • getwet

    Medlem
    17 juli, 2007 vid 08:38

    Jag kommer till Fituna imorgon, direkt från Gotlandsbåten. Tror inte Torö är något att satsa på inför morgondagen, för lite vind för att åka fort. Hoppas på lite termikeffekt på Fituna. Men eftersom det är juli och många är borta så hoppar vi över Swespeed cup.

  • svenne

    Medlem
    17 juli, 2007 vid 09:07

    Det kommer garanterat at blåsa imorrn, en sån där episk dag.
    För jag ska på teater…

  • getwet

    Medlem
    17 juli, 2007 vid 17:11

    @Svenne 397854 wrote:

    Det kommer garanterat at blåsa imorrn, en sån där episk dag.
    För jag ska på teater…

    Vi tackar så mycket för din välvilja att vara upptagen en så episk dag som morgondagen kommer att bli så att vi andra får segla……Tack Svenne!:wink:

  • marden

    Medlem
    17 juli, 2007 vid 18:38

    tack tack svenne
    allt talar för att vinden räcker till för 35kn om man har kunskapen och åker ut till torö.
    kom igen nu tb o get vet masa er ut dit i morrn för jag vill inte åka me min fitunaingevindförbanelse o förstöra för dom som åker till fituna
    men helst skulle jag vilja ha en inbjudan till norrtälje o någe fint speedvatten för i dom trakterna är jag novis

  • boman

    Medlem
    19 juli, 2007 vid 20:37

    @Mården 397962 wrote:

    tack tack svenne
    allt talar för att vinden räcker till för 35kn om man har kunskapen och åker ut till torö.
    kom igen nu tb o get vet masa er ut dit i morrn för jag vill inte åka me min fitunaingevindförbanelse o förstöra för dom som åker till fituna
    men helst skulle jag vilja ha en inbjudan till norrtälje o någe fint speedvatten för i dom trakterna är jag novis

    Hej, Mården jag ger dig gärna en inbjudan nästa gång en kuling drar förbi, den här senaste missade jag totalt då jag var i Dalarna med familjen.

    ps.
    Kapellskär kan vid rätt vindriktnig ge plattvatten, kräver dock att man måste segla ut en bit.

    Blidö och bromskär har en grymm liten strip på syd-sydväst, titta på eniro och sandremsan som sträcker sig väster ut från ön “storgrundet” tyvärr problem med parkering då bussen går ner och vänder där så ställ ej bilen längs vägen, (parkering finns) om någon nu får iden att åka ut…

    Jag hör av mig!

    mvh
    Boman

  • svenne

    Medlem
    19 juli, 2007 vid 21:03
    getwet;397945 wrote:
    Vi tackar så mycket för din välvilja att vara upptagen en så episk dag som morgondagen kommer att bli så att vi andra får segla……Tack Svenne!:wink:

    Visst sörru, utomhusteater med Mälaren 50 meter bort. Vattnet var helt vitt. Å där satt jag och låtsades kultiverad…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.