Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Önskar fota surfsport i Skåne

  • isis

    Medlem
    7 april, 2011 vid 17:18

    Jag kommer köra i haboljung imorgon, och säkert många med mig. Annars kan jag tänka mig att folk kör i höllviken eller skanör. Lycka till!

  • emilvikingstrand

    Medlem
    7 april, 2011 vid 18:14

    vi kör på vikingstrand kl 1500. 5min norr hbg

  • podde

    Medlem
    11 april, 2011 vid 17:36

    Trådstartaren kom till slut till Dalen och fotade i fredags. Bilderna hittar ni på http://bernfort.zenfolio.com/p863348565. Han vill gärna ha kommentarer på bilderna så han lär sig vilka bilder som uppskattas av vindsurfare.

  • dr-masse

    Medlem
    11 april, 2011 vid 18:36

    Fina färger och bra kvalitet!

    Bild 25 är tveklöst bäst. Den skulle jag bli riktigt glad om någon hade knäppt på mig!

  • goran-r

    Medlem
    12 april, 2011 vid 08:27

    Snygga bilder !

    “Bild 25 är tveklöst bäst. Den skulle jag bli riktigt glad om någon hade knäppt på mig! “
    Skicka en förvarning när det är bra förhållanden på Torö så provar vi att föreviga dig in action !

    /Göran R

  • l-bernfort

    Medlem
    12 april, 2011 vid 11:13

    Det var ett jättekul första försök att fota vindsurfing!
    Dessvärre hade jag bara en timme till förfogande pga andra åtaganden på eftermiddagen och ishockeyfotografering på kvällen.
    Nästa gång hoppas jag kunna bruka mer tid och därmed få fler lyckade bilder och bli duktigare.
    Naturligtvis är det det lite mer spektakulära som är allra mest lockande, bra vind, grövre sjö, drivna åkare.
    Välkomna att höra av er när det händer härnäst! Är jag inte bortrest så har jag tid även på vardagar.

    Mvh
    Lennart
    bernfort.zenfolio.com

  • mr-jibe

    Medlem
    12 april, 2011 vid 15:13

    Ruggigt fina bilder!

  • poppo

    Medlem
    12 april, 2011 vid 16:14

    grym kvalitet, härligt att se.

    nr 4 är också sweet, hade vart fint med sekvens from sekunden innan!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Önskar fota surfsport i Skåne

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.