Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing OnTopSports Är Bästast!

  • OnTopSports Är Bästast!

    Publicerad av simoneburgess på 18 november, 2008 vid 14:06

    Till er som funderar på att köpa prylar. Kent på OnTopSports är otroligt juste!

    Köpte ett par handskar av fel storlek över posten då jag inte har tid att åka till Malmö. När jag upptäckte att storleken satt lite dåligt erbjöd sig Kent att skicka ut ett par extra handskar så jag får prova båda hemma, och sedan skicka tillbaks de jag inte vill ha. Now that’s service!

    Sure, nu pimpar jag lite, men Kent har förtjänat det. Riktigt bra grejor också, även om det ligger i den övre pris-rangen.

    tobbekite svarade 15 år, 5 månader sedan 14 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • neven

    Medlem
    18 november, 2008 vid 14:33

    Gjorde precis likadant för ett tag sedan och Kent gjorde också så som du skrev. Fick ha båda hemma tills jag bestämt mig och sedan skicka tillbaka de jag inte ville ha. Sjukt bra service.

  • skejtar_henke

    Medlem
    18 november, 2008 vid 15:21

    Kan bara hålla med. Även om jag är lite partisk i frågan.
    Kent är en jälva trevlig kille. Det ända man skulle kunna säga är väl att det är svårt att göra ett snabbt besök eftersom man har så mycket att prata om när man är där.
    Vet inte om det är negativt eller posetivt. Hehehe.
    Kent är en skön snubbe..

  • skotten

    Medlem
    18 november, 2008 vid 23:18

    I will second that mate, awesome guy.. has loads of info, funnily enough, none of it seems to be bullshit, I have no problems working with him. Stand up dude, warmly reccomended.

  • hakanh

    Medlem
    19 november, 2008 vid 01:16

    Kan bara hålla med. Kent är en grymt trevligt kille och hans service e oslagbar. Thumbs Up!!

  • gh0st

    Medlem
    19 november, 2008 vid 04:44

    Haller med till fullo. Kent rockar.

  • happymagnus

    Medlem
    19 november, 2008 vid 20:39

    Kul. Bra svenska handlare behövs. Kan inte annat än hålla med när det gäller Mystic, grymma prylar.

  • nordstedt

    Medlem
    19 november, 2008 vid 20:42

    Kom precis från Kent där jag fått hjälp med reklamation av en gammal dräkt och nu har jag en ny. Riktigt seriös och bra handlare!

  • krillan82

    Medlem
    19 november, 2008 vid 20:46

    Han é grym och förtjänar all eloge och gratis reklam så vi kan fortsätta att ha en GRYM leverantör av surf prylar

  • sourra

    Medlem
    20 november, 2008 vid 10:07

    Fan vad fint Martin, så nu slipper du köra runt med öppen dragkedja. Du kammade hem sjukt mycket hårdingpoäng i läjet i lördags 🙂

  • nordstedt

    Medlem
    20 november, 2008 vid 12:13
    sourra;517085 wrote:
    Fan vad fint Martin, så nu slipper du köra runt med öppen dragkedja. Du kammade hem sjukt mycket hårdingpoäng i läjet i lördags 🙂

    Hehe, ja det var mest för att visa hur hård jag är 🙂
    Provade precis nya dräkten och den var grymt skön. Tyvärr var det inte lika fint i ett tokchoppigt habo med 5 grader och regn….

  • sourra

    Medlem
    20 november, 2008 vid 13:10

    Det var säkert fetare än att sitta på kontoret…

  • brushanen

    Medlem
    20 november, 2008 vid 16:22

    ontop är ontop

  • tomw

    Medlem
    20 november, 2008 vid 20:34

    Kent is the king,

    Han har grejorna- och ger bra råd- är verkligen intresserad.

    När jag körde sönder min torrdräkts fotledsmuff, han hade adressen fram och noggrant instruktioner om hur jag skulle skicka och märka allt. Kanon hjälp.

    Han litar på folk- och då litar man på honom.

    Sverige behöver fler service-minded typer som han.

  • lalas

    Medlem
    21 november, 2008 vid 06:23

    Nu när alla ger så fin kredd till Kent så blir man ju nyfiken. Vad har han för hemsida??

    Bra handlare är aldrig fel, kunskap är väl det bästa som finns 🙂

  • tobbekite

    Medlem
    21 november, 2008 vid 06:37
    lalas;517235 wrote:
    Nu när alla ger så fin kredd till Kent så blir man ju nyfiken. Vad har han för hemsida??

    Bra handlare är aldrig fel, kunskap är väl det bästa som finns 🙂

    http://www.ontopsports.com/

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing OnTopSports Är Bästast!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.