Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Optimal brädlinje… ?

  • hankloose

    Medlem
    8 september, 2006 vid 03:34

    Köp en Hyper! Den e enligt vissa på konfen den enda bräda du behöver!! Tar segel från från 5.5 till 10.0!

  • fredrik-ygge

    Medlem
    8 september, 2006 vid 06:40
    Hankloose wrote:
    Köp en Hyper! Den e enligt vissa på konfen den enda bräda du behöver!! Tar segel från från 5.5 till 10.0!

    Om någon som inte känner Hankloose ser ovanstående som en rekommendation från honom kan man kolla lite tidigare inlägg från samme man i ämnet.

    Hankloose wrote:
    Vet inte nått om dom nyare HS modellerna men den gamla 105:an från 03 går fetebort!! Känns som om den sitter fast i vattnet. allt annat än upphetsande. Känns som ett gammalt dass lock om ni frågar mig! Håller helt med Ian. Som ni ser nu så har starboard fimpat Hyper Sonic å det talar väl sitt tydliga språk!!!

    Hankloose wrote:
    jodå!! Även en envis rackare som du kommer till slut kapitulera och inse att hyper e rätt tråkig!! Va va det jag sa……(-:

    Hankloose wrote:
    Jag kan sponsra med en liter bensin som kan användas som tändvätska till ett “Hyper Bål”!!!

    Hankloose wrote:
    Jag fick dig dit jag ville ! Hypern e död länge leve hypern!!!!
  • the_novice

    Medlem
    8 september, 2006 vid 07:35
    Hankloose wrote:
    Köp en Hyper! Den e enligt vissa på konfen den enda bräda du behöver!! Tar segel från från 5.5 till 10.0!

    Kul att du äntligen insett detta! 😀

    Jag har kört 5.3 till 9.8 på HS96, går bättre ju mindre segel man slänger på…

  • imported_macts

    Medlem
    12 september, 2006 vid 09:18

    Sag att nan vile ha en 75 cm slalom. Jag saeljer min Fanatic 120 -05 (74 cm bred). ska saetta ut den pa saeljes-konfen ocksa, men har lite brattom nu.
    den saeljes naesta vecka naer jag kommer hem fran holland.

    macTS

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Optimal brädlinje… ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.