Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Orkan 33,3 m/s. Lerkil, Gbg

  • wind-lover

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 13:13

    ooh shit här var de vågor!

  • calle_b

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 13:21

    Grymt!!!! Undrar hur lång period det är på dom asen… Vackert!

  • Knatte

    Gäst
    14 januari, 2007 vid 13:39

    Vet inte det slår detta men…. Marstrands väderstation visar ju följande:blush:

    blast.jpg

    Jag var nere i Göteborgs’s hamn för att fotografera lite för någon timme sedan :laugh: Jag knallade upp på Göta Älv bron för att få schyssta översiktsbilder.

    Men det blåste så jävla mycket, att jag fick ge upp. Mitt på bron och 20 m upp i luften höll jag på att blåsa omkull och tumla in i bilarnas körbanan:blush: :blush: För att rädda upp situationen, så fick jag hela tiden hålla i brons räcke med minst en hand och kurande ta mig till lä bakom läppstiftet
    Helt galet och jag har aldrig varit med om liknande vindbyar i hela mitt liv och jag är ingen direkt lättviktare på 60 kg heller:grin:

    Kanske kommer några bilder här senare, när jag har återhämtat mig från äventyret..:laugh:

  • ola_p

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 13:42

    Jag var på marstrand, fick nästan krypa sista biten ut på udden.

    bilder kommer senare.

  • wind-lover

    Medlem
    14 januari, 2007 vid 13:48

    @Knatte 359615 wrote:

    Vet inte det slår detta men…. Marstrands väderstation visar ju följande:blush:

    blast.jpg

    Jag var nere i Göteborgs’s hamn för att fotografera lite för någon timme sedan :laugh: Jag knallade upp på Göta Älv bron för att få schyssta översiktsbilder.

    Men det blåste så jävla mycket, att jag fick ge upp. Mitt på bron och 20 m upp i luften höll jag på att blåsa omkull och tumla in i bilarnas körbanan:blush: :blush: För att rädda upp situationen, så fick jag hela tiden hålla i brons räcke med minst en hand och kurande ta mig till lä bakom läppstiftet
    Helt galet och jag har aldrig varit med om liknande vindbyar i hela mitt liv och jag är ingen direkt lättviktare på 60 kg heller:grin:

    Kanske kommer några bilder här senare, när jag har återhämtat mig från äventyret..:laugh:

    Vilket spännande äventyr!:laugh:
    jag vill också känna sånna vindpustar, fast då borde jag först kanske resa mig ur denna datorstolen och gå ut.:wink:
    men jag vill inte flyga iväg!!??!!
    fyy va coolt att vara i göteborg där blåser det ju sjuuuukt mycket vad jag hört!!
    Nu ska jag ut och flyga lite:cool2: mohahah

  • Knatte

    Gäst
    14 januari, 2007 vid 16:36

    Orkanen_per.jpg

    orkanen_per_14jan.jpg

    Lite kort från Göteborgs hamn vid 13.30 tiden idag. Korten visar inte alls vilket inferno det var. Men kanske kan ge en vägledning :laugh: :laugh:

    Men inga vågar alls, då dessa blåste sönder av vinden….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Orkan 33,3 m/s. Lerkil, Gbg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.