Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ostkustrapport tack!

  • Ostkustrapport tack!

    Publicerad av wiseguy på 23 september, 2003 vid 17:57

    Hur har det varit idag i sthlm?. Jag befan mig i björkvik fram till 15 och där var det vsv omkring en studtals överriggad 4.7 (14-17 m/s.. söderarm hade 20 m/s vid 13 idag som referens). Det var riktig jobbig segling med sjukt choppig sjö och vågor från två håll, men satans roligt!! Men ändå.. jag vill ha hoppramper! (vart fanns dom??)

    anonym-anvandare svarade 20 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 september, 2003 vid 18:36

    hmmmmmmmmmmmmm………..efter 15.00 vred vinden och det blev kasst i Björkvik om man (som undertecknad) hade för liten bräda. Jag ville inte simma någr ahundra meter ut till vinden. Åkte till Erstaviken och det var kasst…åkte till Fågelöudde och det var kasst där också…. Här har man sett fram emot att få segla lilla brädan men det går fan inte utan bogserbåt när vinden är så mycket väst här i skithålet Stockholm. Att man inte åkte till Torö….SUCK.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    23 september, 2003 vid 18:47

    Ja, varför åkte man inte till Torö 🙁

    Måste dock glädja mig åt de 2 timmar med tokdrag i 4,5 som Björkvik ändå bjöd på, trist att du kom lite sent och ännu surare att din lilla utflykt runt stan visade sig från sin sämsta sida.

    Nu är det dax att ta fram epoxyn och laga mina sprickor som jag skaffade i nosen efter mitt magiska kastfall i 25 knop 🙂

    fredde

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ostkustrapport tack!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.