Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ostliga vindar….

  • clemens

    Medlem
    30 april, 2004 vid 16:59

    jag blir snart knasig av denna frustration

  • imported_borje

    Medlem
    30 april, 2004 vid 17:14

    Ja, va fan händer confused.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    30 april, 2004 vid 19:07

    sätt riggen på skateboarden,så kan du segla på varenda parkering. ost som väst.bra att dämpa suget med.behövs knappt nån vind heller.

  • chsurfer

    Medlem
    30 april, 2004 vid 19:34

    Kom och kör freestylesession i Klagshamn.

    Fullt drag med 4,7 idag!!

    AAAAAAAAAAiiight!

    /M

  • anonym-anvandare

    Medlem
    1 maj, 2004 vid 01:58

    Skateboardsurfing höll jag på med när jag var 14 (är betydligt äldre nu). Klagshamn? Ja om det här skall fortsätta så blir man ju så illa tvungen….
    Kamaaina

  • JOHN_j_RAMBOO

    Gäst
    1 maj, 2004 vid 12:47

    kommer säkert bli som för nån sommar sedan el 2, massa jävla ost! o knappt nån surf frown.gif

    Har inte surfat på nästan 4 veckor snart ju confused.gif crazy.gif

  • basse

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 06:28

    Angående skateboarden så undrar jag om man vågar sätta borren i långboarden bara sådär eller hur har ni gjort??? Hade ju varit skitkul att testa nu när vi har lite mindre bra grejjor att köra med också.

  • levieux

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 06:33

    Vad sägs om att flytta till “rätt” sidan av Sverige… wink.gif

  • skarabe

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 09:47

    Om du inte vill borra i longboarden, köp en sketen skate på Stadium för 150 spänn och borra i den. Borra inte för nära trucken bara – skruven till mastfoten måste få plats på undersidan!

  • herodude

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 10:54

    aah fan jag är så jävla förbannad på den där jävla vinds jävlen nu precis när jag köppt en splajtans ny freestyle/wave så är vinden så jävla bitchig… usch

  • basse

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 11:11

    hmm.. en kortare bräda är kanske lite roligare att svänga med också… fast inte lika stabil förståss…

  • mag

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 11:28

    Tyvärr, maj är de ostliga vindarnas tid. Samma sak varje år och samma åtgärd. Åk till ostkusten eller framförallt till Skåne och segla ofta! I juni brukar det bli mer vanligt med väst igen. Norra Jylland och södra Norge fungerar också bra så här års.

    /Magnus

  • s

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 12:02

    Jag har satt borren i Longboarden! Hållfastheten är inga problem, du belastar aldrig din longboard till det yttersta (om du inte kör ramp med den och kör hårda disaster eller rock-n-roll…).

    För att få den att svänga snävare (så man kan göra 360:s på vanlig gata) så har jag satt kilar under truckarna. Det gör att de svänger med mindre kantställning. Det är skitskönt! Det blir inte riktigt lika stabilt som originalet men det är roligare! Longboarden är ju ändå väldigt stabil om jag jämför med min vanliga skejt. Det är lite som carvingskidor, de svänger snabbare och är roligare än super-G skidorna – men inte lika stabila i högfart.
    Vill du ha en skejt för speed så sätter du kilarna på andra hållet. Låååånga svängar! Superstabilt.

    Jag skall se till att jag ordnar en bild på kilmontaget till er.

    /Staffan

  • basse

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 12:09

    Shit va coolt!!! Ta en bild på ungefär vart på brädan du borrat också!! Här skall snurras segel. … aj aj aj.. nu kom jag på att asfalt är hårt också…. smile.gif

  • kamaaina

    Medlem
    3 maj, 2004 vid 12:32

    De e bara o saetta pa sig hockey utrustningen…ja en del skrubbsar blev det pa diverse parkeringsplatser….lycka till

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ostliga vindar….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.